Selvbyg af monster-pc
Fra : Kert Rats

Dato : 06-08-07 18:01

Er der nogen her i gruppen, der sysler med at bygge monster-pc'er?
Med køling og udstyret med det bedste og hurtigste indmad?

Findes der andre fora, hvor GIGA-entusiastiske pc-byggere boltrer sig?

Venligst

Kert Rats

Fra : Hans

Dato : 06-08-07 18:54

Kert Rats wrote:
> Er der nogen her i gruppen, der sysler med at bygge monster-pc'er?
> Med køling og udstyret med det bedste og hurtigste indmad?
>
> Findes der andre fora, hvor GIGA-entusiastiske pc-byggere boltrer sig?

Der er en del hits på Google hvis du søger på monster pcs

Dette projekt gad jeg i øvrigt godt se gentaget med Core 2 Duo:

http://www.tomshardware.com/2003/12/30/5_ghz_project/

Hans

Fra : Benny

Dato : 11-08-07 08:02

> Der er en del hits på Google hvis du søger på monster pcs
>
> Dette projekt gad jeg i øvrigt godt se gentaget med Core 2 Duo:
>
> http://www.tomshardware.com/2003/12/30/5_ghz_project/

Hmmm. Ja overclok på en af nyeste 4 cores er nok lidt svært med de nye spec
fra Intel, siden de har sænket max. temp. med 10 grader.

Benny

Fra : J

Dato : 07-08-07 07:03

On Mon, 6 Aug 2007 19:01:17 +0200, "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk>
wrote:

>Er der nogen her i gruppen, der sysler med at bygge monster-pc'er?
>Med køling og udstyret med det bedste og hurtigste indmad?
>
>Findes der andre fora, hvor GIGA-entusiastiske pc-byggere boltrer sig?

http://www.xtremesystems.org/forums/

Du kan vælge at gå ind over overclocking eller længere nede under
Hardware vælge Intel eller AMD. De nye BE CPU'er fra AMD kan faktisk
(undertiden) løbe 3 GHz og slår AMDs kraftigste.

'Med køling' skriver du.
Hvis ikke man er tankelæser kan det forstås som en lille luftkøler af
standard klasse (stock køler).

mvh

John