Chipresetter
Fra : REH

Dato : 06-08-07 17:26

Findes der en Chipresetter til en Canon IP4300 til at resette
blæk+farvepatronerne

Fra : Lars & Jane

Dato : 07-08-07 04:07

> Findes der en Chipresetter til en Canon IP4300 til at resette
> blæk+farvepatronerne

Nej...........

Fra : REH

Dato : 07-08-07 06:16

"Lars & Jane" <ljgk@vejen-net.dk> skrev i meddelelsen

> Nej...........

Det må der nu gøre da de refill jeg har købt vist som fulde?

Fra : Max

Dato : 07-08-07 06:58

Hej

> Det må der nu gøre da de refill jeg har købt vist som fulde?

Hvorfor spørger du så ?

Men nej, der findes ikke chipsreseter, men skal flytte chips fra
de originale patroner til kopipatronerne.

--
Mvh Max

Fra : REH

Dato : 07-08-07 07:17

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvorfor spørger du så ?
>
> Men nej, der findes ikke chipsreseter, men skal flytte chips fra
> de originale patroner til kopipatronerne.

tidsfordriv ;)
takker for dit svar:)