Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Picasa2 og Windows mail ?
Fra : TDN

Dato : 06-08-07 19:03

Er der nogen der har fået Picasa2 til at fungere med Windows mail i Vista?
jeg kan kun vælge mellem Outlook og Gmail når jeg vil sende mine billeder i
en mail og Outlook bruger jeg ikke.

Mvh
Thomas

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 06-08-07 19:39

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> wrote in message
> Er der nogen der har fået Picasa2 til at fungere med Windows mail i
> Vista? jeg kan kun vælge mellem Outlook og Gmail når jeg vil sende
> mine billeder i en mail og Outlook bruger jeg ikke.

Hmm, jeg kan godt vælge Windows Mail i min Picasa (og det virker i
øvrigt upåklageligt).
Prøv evt at hente nyeste version af Picasa (hvis du ikke har den
allerede).

Med venlig hilsen,
Tommy Eriksen
--
Prof. nørd.
<http://the-coffeeshop.dk/>

Fra : TDN

Dato : 06-08-07 20:36

"Tommy Eriksen" <tommy@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> upåklageligt).
> Prøv evt at hente nyeste version af Picasa (hvis du ikke har den

Den er opdateret. Kan du under Værktøjer, Indstillinger og E-Mail se Windows
Mail øverst som en valgmulighed ? Jeg har kun "Anvend Microsoft Outlook"
eller "Brug min Gmail-konto".

Kan det have noget med at gøre at jeg importerede mine mail indstillinger
fra Outlook ekpress fra den gamle maskine?

Mvh
Thomas

Fra : Tommy Eriksen

Dato : 07-08-07 06:45

> "Tommy Eriksen" <tommy@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen

> Den er opdateret. Kan du under Værktøjer, Indstillinger og E-Mail se
> Windows Mail øverst som en valgmulighed ?

Jepsen.
Har Vista Business og Picasa 2.7 (Build 36.60,0).

Med venlig hilsen,
Tommy Eriksen

Fra : TDN

Dato : 06-08-07 20:45

> [...]
> upåklageligt).
> Prøv evt at hente nyeste version af Picasa (hvis du ikke har den

Nå nu virkede det hvis jeg vælger Outlook, så kan jeg sende. Første gang
ville den have mig til at installere Outlook.

Men tak for hjælpen

Mvh
Thomas