Jason
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 07-08-07 06:22

hej Siri

Jeg har været optaget andetsteds, men nu har jeg fået kigget lidt på hvad
der er kommet ind på Tortie-kontoen,
sammen med overskuddet fra indsamlingen til Harald, er der 1600 kr, så hvis
du sender mig dit kontonummer vil jeg overføre dem til dig ) Jeg
håber at det går godt med Jason

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Siri

Dato : 07-08-07 20:50

> [...]
> sammen med overskuddet fra indsamlingen til Harald, er der 1600 kr, så hvis
> du sender mig dit kontonummer vil jeg overføre dem til dig ) Jeg

Tusind tak, allesammen!
Vidunderligt med hjælp - alt er en lettelse, for jeg er som bekendt ikke
rig, og opdrætteren, der hjalp mig, har også nok at se til med 2
halvstore sønner og et katteri.
Jason har det godt - han heler åbenbart hurtigt! Når han mjaver for at
lege, så kan jeg se et fint lyserødt gab med hvide tænder i!
Og selvom rare doktor ik-så-dyr sagde: 'Ingen tørfoder den første uge!'
-- Så begyndte klepperten da at hapse af de andres Oral Sensitive
allerede søndag! Sådan nogle store MCO-bidder var han jo vant til fra
barn af, og jeg har skaffet noget til huse til ham. Foreløbig står den
dog på Hills a7d dåsemad med lidt Persian drysset på - og medicinen er
kapsler, som jeg kan åbne og røre pulveret ud i lidt tun-vand - pist væk!
Han er en stor, glad og kærlig dreng. Han vil være hos sit menneske.
Han vil egentlig gerne aes - men er tydeligt øm i leddene og ømfindtlig,
han er jo radmager. Stor smuk kat, som ville være den perfekte legeonkel
i et katteri. Og finfin, hvis man skal tidligt op, for han vil have mad
kl ca 04 tsk tsk.
Pragtfuld stor dreng er han!
Han fortjener det bedste, og hvor er han bare MCO til klo-spidserne. Som
Hanne E siger 'Mega curious - mega misbehaved - just mega!'
Hun ved, hvad hun snakker om: Sådan er Jason - med en megaflot megastor
halefjer!

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 07-08-07 21:18

Fra : Siri

Dato : 07-08-07 21:18

Fra : Siri

Dato : 07-08-07 21:27

Fra : Tove Krieger

Dato : 08-08-07 09:28

Siri wrote:
> [...]
> - just mega!'
> Hun ved, hvad hun snakker om: Sådan er Jason - med en megaflot

Hej Siri.

Det er da vist ikke alene Jason der er mega. Det er dine indlæg
også. De går allesammen ind fire gange. LOL Din stakkel du har
da dine problemer med den newsreader.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 08-08-07 19:36

Tusind tak, allesammen!
[...]
Foreløbig står den dog på Hills a/d dåsemad med lidt Persian drysset på