MS Windows
briani 27239
Låst startside Internet Explorer
Fra : PD

Dato : 07-08-07 14:22

Har lige installeret XP Pro og IE7 på ny computer.
Desværre er min startside blevet låst til:
http://www.microsoft.com/isapi/redir.dll?prd=ie&pver=6&ar=msnhome

Afinstallerede IE7 så jeg nu kører IE6 - men det låste ikke problemet.

Har tjekket for spyware (Ad-Aware), virus (NOD32) osv. og der er intet.
Kører heller ikke nogle programmer som skulle kunne "beskytte" startsiden.
Hvis jeg forsøger at ændre i registreringsdatabasen får jeg "fejl ved
skrivning af værdiens nye indhold".
Har også prøvet i fejlsikret tilstand med samme resultat.

Nogle der har ideer til, hvad der "låser" nøglen i registreringsdatabasen ?

Mvh
PD

Fra : kep

Dato : 07-08-07 14:46

"PD" <anders.and@andeby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har også prøvet i fejlsikret tilstand med samme resultat.
>
> Nogle der har ideer til, hvad der "låser" nøglen i registreringsdatabasen

Hej
Antivus og antispywareprogrammer kan godt låse startsiden
har du tjekket det ?

kep

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 07-08-07 15:14

"PD" <anders.and@andeby.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle der har ideer til, hvad der "låser" nøglen i registreringsdatabasen
> ?

Hvor i reg-databasen forsøger du at ændre det?

Fra : PD

Dato : 07-08-07 15:32

"CarstenGP (8381)" <cgp.nyheder@direkte.org> skrev i en meddelelse

> Hvor i reg-databasen forsøger du at ændre det?

Prøver at ændre her:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main

Mvh
PD

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 07-08-07 15:51

> [...]
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main

Har sendt dig en mail...

Fra : Gamle

Dato : 07-08-07 20:08

> Har sendt dig en mail...

Du skal da ikke ulejlige dig med at lægge svaret her i gruppen hvis du har
et. Vi skal jo endelig ikke hjælpe hinanden.

Mvh.
Torben