MS Windows
briani 27239
Automatiske opdateringer
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 07-08-07 12:35

Jeg betjener mig af XP Home

Når jeg peger med musen på den gule trekant i statuslinien kommer følgende
meddelelse:
"Der er opdateringer klar til computeren. Klik her for at hente disse
oplysninger".

Når jeg derefter logger på "installer" kommer følgende meddelelse:
"Følgende oplysninger blev ikke installeret: Microsoft Windows Installer
3.1"

Jeg har forsøgt at få hjælp fra nogle af MS infosider, men har endnu ikke
fundet løsningen,
men det har du måske ?

Mvh Bjarne

Fra : kep

Dato : 07-08-07 13:55

"Bjarne Hansen" <spamfri@nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3.1"
>
> Jeg har forsøgt at få hjælp fra nogle af MS infosider, men har endnu ikke

Hej
Måske er der hjælp at hente her :
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no13

kep

Fra : Allan Vebel

Dato : 08-08-07 01:43

Bjarne Hansen skrev:

> Når jeg derefter logger på "installer" kommer
> følgende meddelelse: "Følgende oplysninger
> blev ikke installeret: Microsoft Windows Installer
> 3.1"

Prøv i stedet at gå direkte til Windows Update i
din IE: Funktioner => Windows Update.

Den henter normalt Windows Installer 3.1, hvis den
ikke er der i forvejen.

Det kræver at du har SP2 installeret, har du det?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk