henter værdi fra popup til <input>-felt
Fra : Ukendt

Dato : 06-08-07 19:51

Hej,

Fra min HP åbner jeg en popup, hvor man skal vælge et billede ved at klikke
på det.
Værdien 'filnavn' skal så hentes til en <input> boks på main HP.

Popupen er opbygget med en <iframe> hvor jeg henter filen der laver billede
listen,
så derfor kan jeg ikke få det til at virke med
opener.document.form1.bg_billede.value=$val;

Nogen der kan hjælpe?

/jan

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 07-08-07 09:02

Du skal nok have en parent ind for at komme fra iframen til det åbnede
vindue.

--
Marten Ølgaard
www.comonto.dk