Firefox/IE popup reklamer
Fra : Maria

Dato : 07-08-07 17:47

Jeg bruger firefox, og nu er der begyndt at poppe reklamer op i IE.
Det er poker reklamer som popper op. Er der nogen steder man kan vinge af
eller noget, så man bliver fri for de her reklamer?
--
Maria

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 07-08-07 20:56

Maria kom med denne ide:
> Jeg bruger firefox, og nu er der begyndt at poppe reklamer op i IE.
> Det er poker reklamer som popper op. Er der nogen steder man kan vinge af
> eller noget, så man bliver fri for de her reklamer?

Lige den har jeg ikke fundet noget mod. Jeg er spændt på om andre kan
svare bedre end jeg.
Jeg er ellers på alle måder glad for FF, så jeg overlever denne ene
skavank, håber at du også gør.
Kai

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 07-08-07 22:23

"Maria" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg bruger firefox, og nu er der begyndt at poppe reklamer op i IE.

Funktioner >indstillinger > indhold

--
ad

Fra : MariaH

Dato : 08-08-07 07:28

> Funktioner >indstillinger > indhold

Og hvad skal jegså vælge?
Klasseifikationsfiler?
Certifikater?
Personlige oplysninger?
--
Maria

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-08-07 10:32

Den 08-08-07 08.27 skrev MariaH følgende:

> Og hvad skal jegså vælge?

Ingenting. Problemet skyldes ikke Firefox. Scan computeren for spyware.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tema med alt hvad det er nødvendigt at vide om nyhedsgrupperne.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-08-07 22:57

Den 07-08-07 18.47 skrev Maria følgende:
> Jeg bruger firefox, og nu er der begyndt at poppe reklamer op i IE.
> Det er poker reklamer som popper op. Er der nogen steder man kan vinge af
> eller noget, så man bliver fri for de her reklamer?

Når reklamerne åbnes i IE, selvom du bruger Firefox, så har de intet med
Firefox at gøre. Du har sikkert fået installeret spyware, og du bør
snarest prøve at scanne computeren med et anti-spywareprogram.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis antivirus med AVG AntiVirus.

Fra : Maria

Dato : 10-08-07 18:44

> [...]
> Det er poker reklamer som popper op. Er der nogen steder man kan vinge af
> eller noget, så man bliver fri for de her reklamer?

Jeg har nu prøvet at køre spy sweeper, men der bliver ved med at poppe op...
Nogen som kender nogle gode programmer?

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 10-08-07 20:03

http://www.spybot.info/dk/index.html