Firefox ryger snart ud!
Fra : Smurf

Dato : 07-08-07 16:30

Min FF bliver ved at med at fortælle mig at den er opdateret og at flashGot
er opdateret! Hvordan fjerne jeg det?
enormt træls at der starter 3 faneblade hvergang jeg starter den.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-08-07 17:49

Den 07-08-07 17.29 skrev Smurf følgende:
> Min FF bliver ved at med at fortælle mig at den er opdateret og at flashGot
> er opdateret! Hvordan fjerne jeg det?
> enormt træls at der starter 3 faneblade hvergang jeg starter den.

Prøv at slå Flashgot fra. Hjælper det?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på nettrafikken med det gratis program Down2Home.

Fra : ebbe

Dato : 07-08-07 18:49

Kim Ludvigsen wrote:

> Prøv at slå Flashgot fra. Hjælper det?
Prøv at sætte startsiden til blank side.
--
ebbe

Fra : Smurf

Dato : 07-08-07 23:28

On Tue, 7 Aug 2007 19:49:00 +0200, "ebbe" <ebbexxx@xxxamara.dk> wrote:

>Prøv at sætte startsiden til blank side.

Kan jeg ikke få lov til?

Fra : Smurf

Dato : 07-08-07 23:28

On Tue, 07 Aug 2007 18:48:35 +0200, Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk>
wrote:

>Prøv at slå Flashgot fra. Hjælper det?

Jaså siger den ikke længere at FlashGot er opdateret, men den vil stadig
fortælle at FF er opdateret.
Jeg kan ikke få lov til at ændre min startside?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-08-07 00:01

Den 08-08-07 00.28 skrev Smurf følgende:

> Jaså siger den ikke længere at FlashGot er opdateret, men den vil stadig
> fortælle at FF er opdateret.

Det vil den altid gøre første gang, der startes efter en opdatering.
Herefter skulle din almindelige startside gerne blive vist.

> Jeg kan ikke få lov til at ændre min startside?

Det lyder som om, der er noget helt galt med din profil (dine
indstillinger m.m.). Prøv at starte med en ny profil:
Luk Firefox (vigtigt!) - tjek gerne i Jobliste, at Firefox ikke stadig
kører => klik på Startknappen => Kør => skriv: %appdata%\mozilla => OK
=> omdøb mappen "Firefox" til "gammel-Firefox" => Start Firefox.
Du vil nu få oprettet en helt ny profil - uden dine gamle bogmærker,
udvidelser og andre indstillinger.

Får du stadig at vide, at Firefox er opdateret? Kan du nu få lov at
ændre startside?

Virker det, er næste skridt at få dine gamle bogmærker tilbage, men vend
lige tilbage, om det hjalp.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan skræddersyr du startmenuen.

Fra : Smurf

Dato : 08-08-07 00:31

>Virker det, er næste skridt at få dine gamle bogmærker tilbage, men vend
>lige tilbage, om det hjalp.

Jep nu virker den igen. Har importeret bogmærker og installeret udvidelser.
Men nu røg alle mine passwords

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-08-07 00:53

Smurf skrev:

>Men nu røg alle mine passwords

kopier filerne key3.db & signons2.txt fra din gamle profil ind i din nye
profil

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-08-07 05:18

Den 08-08-07 01.31 skrev Smurf følgende:

> Jep nu virker den igen. Har importeret bogmærker og installeret udvidelser.
> Men nu røg alle mine passwords

Det er der råd for: Luk Firefox => Åbn den gamle profilmappe [1] =>
kopier filerne formhistory.dat, key3.db, signons.txt og signons2.txt =>
åbn den nye profilmappe => omdøb de samme filer til bak-"filnavn" =>
indsæt de kopierede filer => Åbn Firefox, og du skulle nu gerne have
dine passwords igen.

[1] Startknappen => Kør => skriv:
%appdata%\mozilla\gammel-Firefox\profiles => åbn mappen "tilfældige
tegn".default. Den nye profilmappe åbnes på samme måde ved at udskifte
"gammel-firefox" med "firefox".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Desktop Sidebar smelter internettet sammen med din computer.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-08-07 05:24

Den 08-08-07 06.17 skrev Kim Ludvigsen følgende:

> Det er der råd for:

Øv, man skulle kunne indstille Thunderbird til at vise det aktuelle
indlæg som det andetsidste på oversigten, så man kan se, om der allerede
er svaret, inden man selv svarer. Forskellen på mit svar og Ivans er, at
mit også medtager indtastninger i formularer på hjemmesider.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.