Se - en ny (?) kattefrisør?
Fra : Siri

Dato : 06-08-07 16:24

Hej venner
Se lige her:
http://www.xn--katte-frisr-pgb.dk/pelspleje.htm
I mine øjne ser det fornuftigt og jordnært ud - kender nogen her til
hende?
Nogen i gruppen fra Køge-egnen?
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 07-08-07 10:14

Hej Siri

Ja jeg bor i Køge, og du kan roligt bruge katte-frisøren fra Ølsemagle. Jeg
har alderig selv fået vasket mine katte, men har altid kun hørt godt om
stedet.

Hilsen Majbritt

Fra : Siri

Dato : 10-08-07 00:34

> [...]
> har alderig selv fået vasket mine katte, men har altid kun hørt godt om

Tak Majbrit!
En personlig anbefaling er guld værd!
Gia er heller ikke badet, siden hun var killing, og jeg vil ikke plage
hende med det. Derfor sagde jeg nej tak til en anden kattefrisør, der
ikke klippede uden at bade (www.whynotfly.dk - hun er åbenbart
velrenommeret show-frisør, men det har jeg ikke behov for).
Derimod er flotte Lejon vant til bad, og jeg ville gerne lære det, for
han er bare sååå flot, når hans pels er velplejet. Han er en lille
elegantier, og hvis han trives med regelmæssige bade, så vil jeg gerne
lære det. Og så er hende i Køge vist fin at lære af, ser det ud til.
Tak
Med venlig hilsen
Siri og braksnuderne
- Tøm kattebakken ved privat svar