Min kat
Fra : Lilian Nielsen

Dato : 06-08-07 11:27

Hej Tove.

Nu har jeg prøvet med de forskellige ting til Mille,og det har faktisk
lykkes med Mille nu hun har ren afføring da jeg tømte hendes kattebakke.Så
nu ved jeg det for efter tiden at jeg skal give hende lidt tun eller kogt
fisk,jeg tror det har været de sadiner tørrede fisk hendes mave ikke kan
tåle det er nemlig hendes aftens guf ingen jeg går i seng.

Hilsen Lilian.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-08-07 10:23

In news:46b6f750$0$878$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Lilian Nielsen <lilian@oz2ctu.dk> typed:
> [...]
> give hende lidt tun eller kogt fisk,jeg tror det har været de
> sadiner tørrede fisk hendes mave ikke kan tåle det er nemlig

Hej Lilian.

Det behøver ikke nødvendigvis at være de tørrede fisk hun fik dårlig
mave af, men du kan bare give hende et par guffer i form af
tørfoder, eller gærpiller - det får Mini hver dag, 1 eller 2 stk.
Man kan få dem hos supermarkederne. Dem jeg køber er fra et firma
der hedder "Chrisco". Jeg giver Mini dem med tranebær. Brug sådan en
som aftenens guf, det vil hun sikkert kunne lide.

Som flere har skrevet så er kogt mager fisk med lidt gryn i et
rigtig godt middel til en lille sart mave.

Håber hun har det rigtig godt nu.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats