Stjålne hvalpe - kun 4 uger gamle
Fra : Anette

Dato : 06-08-07 11:55

http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070806/STIFTEN/108060795/1273/STIFTEN

11 stk 4 uger gamle amstaff hvalpe stjålet under et indbrud. Hvalpenes mor
slået, formentlig med et boldtræ
Det er for brutalt, for væmmeligt.

Jeg håber folk omkring Århus vil anmelde det, hvis der er nogen der forsøger
at sælge de små pus.

/ Anette
www.philana.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-08-07 12:47

In news:46b6fdf8$0$69304$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Anette <abc@def.es> typed:
> [...]
> Det er for brutalt, for væmmeligt.
>
> Jeg håber folk omkring Århus vil anmelde det, hvis der er nogen

Hold da op Anette !!! Hvor kan man altså blive tosset på sådanne
tyve

At de så har slået hvalpenes mor gør det sandelig ikke bedre. Hvor
er det dog synd for hende, og de små er jo som du skriver langt fra
gamle nok til at undvære deres mor

Det er godt nok ved at være en rigtig ond verden vi lever i.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-08-07 16:06

In news:46b70a49$0$3583$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Tove Krieger <minimiv_nospam_@privat.dk> typed:
> [...]
> fra
> gamle nok til at undvære deres mor
>
> Det er godt nok ved at være en rigtig ond verden vi lever i.

Det bliver værre endnu !!!

I TV-avisen blev der kl 16 fortalt om en fyr, der havde taget sin
lille 4 mdr. gamle hvalp i bagbenene og kylet den imod væggen så den
døde af det. Hundens brøde bestod i, at den havde besørget på
gulvet. Han risikerer op til et års fængsel (og det vil jeg så se
før jeg tror det). Det er *ikke* godt nok at "risikere", straffen
skal også eksekveres.

Jeg har ikke ord for hvad der skulle gøres ved den slags udyr.

Fra : lh

Dato : 06-08-07 16:34

> [...]
> godt nok at "risikere", straffen skal også eksekveres.
>
> Jeg har ikke ord for hvad der skulle gøres ved den slags udyr.

Åh, hvor har du ret Tove. Hvad er det da for en verden vi efterhånden
befinder os i. Jeg kan næsten ikke klare at se og høre mere om alle den
ondskab der begås mod vores dyr.
Kigger lige en ekstra gang rundt og ser hvor trykke alle mine dyr har det.
Hvor er mange mennesker altså onde.

lh

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 06-08-07 18:53

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in message
-kåt-
> Det bliver værre endnu !!!
-kåt-
> Jeg har ikke ord for hvad der skulle gøres ved den slags udyr.
>
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

Det har jeg:
Kastrér, ørekupér og øretatovér lortet - *uden* bedøvelse!
Bagefter bindes kvajet i en kæde bag en bil med fødderne først, og så
afsted...ganske langsomt, indtil han holder kæft! (Husk ørepropper...det der
skrigeri larmer ad helvede til!)
Man kan evt. bruge et par solide kødkroge, hakket igennem hans læg- eller
lårmuskler til at holde ham. Evt. jokket godt igennem nede ved hans
achilles-sener, eller med et forboret hul igennem hans underbensknogle.
Det kedelige bliver at få alt det blod, kød, fedt og bindevæv af den pæne
asfalt/grusvej bagefter.
Det er selvfølgelig bare et konstruktivt og fantasifuldt forslag til brug
imod dyremishandlere og hvalpetyve...*svedent grin*
Måske står straffen ikke heeeelt mål med forbrydelsen...men det var svært
underholdende at skrive!

Venlig hilsen

Aragorn_DK.
I mindre pænt humør, og med en god portion sort humor.

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-08-07 21:03

In news:46b75fed$0$90262$14726298@news.sunsite.dk,
Aragorn Elessar <Vasco1963@passagen.se> typed:

> [...]
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK.
> I mindre pænt humør, og med en god portion sort humor.

Ganske fantasifuldt må jeg sige, men det er da godt at man skrive
sig ud af frustrationerne på den måde............og så er det da
heldigvis straffrit

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-08-07 00:06

> [...]
>
> Ganske fantasifuldt må jeg sige, men det er da godt at man skrive
> sig ud af frustrationerne på den måde............og så er det da

Ja, og gudskelov for det!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs.

Fra : Winther

Dato : 07-08-07 14:32

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK.
> I mindre pænt humør, og med en god portion sort humor.

Nå, har du også læst American Psyko

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-08-07 15:37

"Winther" <nobody@home.dk> wrote in message

> "Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse

> Nå, har du også læst American Psyko

Hva' hel...hulen er det, altså bortset fra en bog?
Jeg prøvede bare at sammenfatte forskellige mere eller mindre muntre
aflivningsmetoder, jeg er stødt på - kombineret med lidt sadistiske og
lettere sygeligt underholdende fantasier - enten på nettet, arbejdet eller
andre steder.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-08-07 15:40

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> wrote in message
> [...]
> aflivningsmetoder, jeg er stødt på - kombineret med lidt sadistiske og
> lettere sygeligt underholdende fantasier - enten på nettet, arbejdet eller

Fårk...jeg glemte helt den lille, muntre - og altid effektive - grenhakker i
min oprindelige post...*teatersuk.mp3*
*bredt grin.mov*

Fra : jopa

Dato : 07-08-07 17:01

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i meddelelsen
> Fårk...jeg glemte helt den lille, muntre - og altid effektive - grenhakker
> min oprindelige post...*teatersuk.mp3*

Du er helt rask

--
Mvh. John

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 07-08-07 19:21

"jopa" <john@spamjatak.invalid> wrote in message
> "Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i meddelelsen
>

> Du er helt rask
>
> --
> Mvh. John

Tjah - det flippede ved det er, at jeg for et par år siden rent
rutinemæssigt blev mentalundersøgt og fik diagnosen helt normal. Så jeg har
papir på det.
Jeg vil nødig se, hvad en alvorligt sindslidende så kan finde på! *bredt
grin*
Det er garanteret noget med at flå huden af offeret og bruge den som ekstra
skind/pels, plus/minus forrådnelse, fluer og maddiker, som man ser i de der
gyserfilm en gang imellem.
Adr! Adr! Adr! *gylpelyd.mp3* Gå VÆK billeder!

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 06-08-07 13:48

"Anette" <abc@def.es> skrev i en meddelelse
> [...]
> slået, formentlig med et boldtræ
> Det er for brutalt, for væmmeligt.
>
> Jeg håber folk omkring Århus vil anmelde det, hvis der er nogen der

igen..

i weekenden var der blevet begået indbrud hos en mand, mens han lå og sov,
eneste der var hugget var hans hund, som var en af de typer..

det er da lige før at der skal tyverialarm på dem, 4 uger gamle, man må håbe
at de bliver fundet hurtigt!.

Mvh. Marie

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-07 15:53

On Mon, 6 Aug 2007 12:54:53 +0200, "Anette" <abc@def.es> wrote:

> [...]
>
>11 stk 4 uger gamle amstaff hvalpe stjålet under et indbrud. Hvalpenes mor

Resultat af den islamiske kulturberigelse..

Fra : Anette

Dato : 06-08-07 21:07

Verner wrote:

> Resultat af den islamiske kulturberigelse..

Pladder!!!!!! - hjernelamme, følelseskolde idioter findes i alle racer, køn
og religioner

Iøvrigt hører politik ikke til her i denne NG

/ Anette
www.philana.dk

Fra : JBH

Dato : 06-08-07 21:35

> Pladder!!!!!! - hjernelamme, følelseskolde idioter findes i alle racer,
> køn og religioner

Pudsigt at problemet med disse kamphundekampe er opstået i takt med de
sidste 20 års "kulturberigelse" Man skal da vist være både alternativt
begavet og blind for ikke at kunne se en sammenhæng.

/JBH