Børnevenlig campingplads i Toscana-området~
Fra : morten.sorensen@fron~

Dato : 06-08-07 13:10

Min kæreste, hendes 4-årige søn og jeg tager til Toscana i uge 37. Vi
har snakket om at leje et mobile home på en campingplads inde i
landet.
Er der nogen, som kan anbefale en stille og børnevenlig campingplads
inde i selve Toscana?

Hilsen
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-07 22:14

Stille og børnevenlig kan meget vel blive to modstridende faktorer.

Vi valgte at bo i et mobilehome på en campingplads ved Firenze:
http://www.solsikkerferie.dk/html/omraader/IT-C9501%20Norcenni.htm

- forøvrigt bestilt gennem www.solsikkerferie.dk fordi det var lidt
billigere end de andre udbydere:

http://www.vacansoleil.dk/campinginfo.php?land=dk&RLCO=2230009
http://danskbilferie.dk/camping-mobilhome-telt-italien-adriaterhavet-norcenni+girasole-priser.html

Campingpladsen er stor og byder på mange faciliteter til familier, men jeg
vil bestemt ikke kalde den "stille". Der er fyldt med hollændere og danskere
på godt og ondt.

Vores ferie startede med 4 dage på dette fantastiske sted:
http://www.casavacanzeimposto.com/casavacanzeE.htm

- det kan man kalde stille og børnevenligt. Værtsparret har selv børn som
vores børn legede med så godt de nu kunne på trods af sprogbarriererne.
Værterne taler forøvrigt ikke så godt engelsk.

Hvis du har det bedst med at bestille gennem et dansk bureau kan du gøre det
her:
http://www.solsikkerferie.dk/html/omraader/IT-9037%20IMPO.htm Jeg fik god
service og "value for money"

- men du kan spare en del ved at gøre det direkte på linket ovenfor. Hvis
du vil skrive italiensk til dem kan du jo oversætte fra engelsk her:
http://babelfish.altavista.com/

Du kan da kigge på vores fotoalbum her hvis du har lyst:
http://gallery.atpic.com/da/13440

God fornøjelse

mvh/Carsten

Fra : morten.sorensen@fron~

Dato : 07-08-07 11:54

On 6 Aug., 23:14, "Carsten Kring" <cckring_snabela_it.dk> wrote:
> [...]
> service og "value for money"
>
> - men du kan spare en del ved at gøre det direkte på linket ovenfor. Hvis

Hej Carsten tak for dit svar. Vi kigger nærmere på det.

Hilsen
Morten