Nokia 6280 dårlig batteri tid...nyt uorgin~
Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 11:07

Hejsa

Jeg har en Nokia 6280, ganske okay telefon!
Den er ca.1½år gammel...men syntes batteri tiden er ved at være lidt kort på
den, ca.2 døgn med lidt snak og få sms'er!
Har den nyeste firmware så der skulle der ikke være noget at hente!

Har kigget på det batteri de har hos www.Batterier.dk til 99kr.

Er der nogen der kender til om det pengene vær? (Eller om det bare sprænger
i luften som man har hørt før!)

Vh
Dan Nielsen

Fra : Anders

Dato : 05-08-07 11:53

Jeg kender ikke kvaliteten på batterierne...

Men er det EU certificeret, så skulle de være OK.
Ellers så har mytrendyphone.dk nogle EU godkendte til 89,-

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 12:28

Okay!
Men hvordan er kvaliteten på dem....kan jeg forvente en noget længe standby
tid?

Dan

Fra : Jean

Dato : 05-08-07 14:38

"Dan" skrev:
> Men hvordan er kvaliteten på dem....kan jeg forvente en noget længe
> standby tid?

Jeg har købt flere batterier hos batterier.dk alle har haft gode
standbytider, pånær et som slet ikke virkede... men det blev dog byttet uden
problemer.

Anders-klovnen (som han vist er dømt i den her gruppe) vil ikke citere
korrekt med vilje, men derfor må du godt gøre det:

Mvh Jean.

Fra : Anders

Dato : 06-08-07 05:05

Kvaliteten kender jeg ikke noget til, da jeg altid bruger originale
batterier.

Men du har jo altid 14 dages reklamations ret, så duer de ikke, så kan de
altid leveres tilbage.

Fra : Jean

Dato : 06-08-07 18:43

Anders vrøvlede:
> Men du har jo altid 14 dages reklamations ret, så duer de ikke, så kan de
> altid leveres tilbage.

Man har altså 24 måneders reklamationsret, og ikke 14 dage.

Derudover har men 14 dages returret ved fjernsalg.

Mvh Jean.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 05-08-07 20:32

Dan wrote:
> Har kigget på det batteri de har hos www.Batterier.dk til 99kr.

Kan det næsten betale sig at købe uoriginale batterier, hvis man ser på
prisforskellen til et originalt? Jeg kender dog ikke lige den aktuelle pris,
men ofte er den til at overse.

Søren

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 05-08-07 21:06

> [...]
>
> Er der nogen der kender til om det pengene vær? (Eller om det bare
> sprænger i luften som man har hørt før!)

Jeg købte et uoriginalt hos mytrendyphone.dk

Kan IKKE anbefales, den første måned kunne den holde 2 dage (med bluetooth
tændt) før at den gik ned fra fuld. Nu kan den holde ca. 24 timer, passer
med at den er ok om aftenen og gået lidt ned om morgenen.

Så smid de 280 kr. efter et originalt.

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 23:24

Steen skrev:

> [...]
> tændt) før at den gik ned fra fuld. Nu kan den holde ca. 24 timer, passer
> med at den er ok om aftenen og gået lidt ned om morgenen.

Tjaa...men så skal man måske isted overvej bare at købe sig en ny
telefon(med tilskud)?

Dan

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 08-08-07 18:03

> Tjaa...men så skal man måske isted overvej bare at købe sig en ny
> telefon(med tilskud)?

Det står dig jo frit for men jeg synes personligt at det virker lidt svært
at finde et godt tilbud efterhånden. Man sparer ikke særligt meget i forhold
til det besvær man får (jeg har prøvet det, nej tak). Og hvis man skal have
telia eller endnu være debitel så nej tak

Fra : Anders

Dato : 08-08-07 18:56

Debitel vil give dig 1000,- for din gamle, hvis du køber en ny - evt. en
6288.

Du skal bare sende den gamle til Debitel.

Den nye kan fåes til 1,-

Fra : Karsten Andersen

Dato : 09-08-07 17:32

Wed, 8 Aug 2007 19:56:24 +0200, skrev Anders, på 30 linier, i
<46ba03cc$0$4161$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, :

>Debitel vil give dig 1000,- for din gamle, hvis du køber en ny - evt. en
>6288.
>
>Du skal bare sende den gamle til Debitel.
>
>Den nye kan fåes til 1,-

Det vil sige man får en check på 999 kr for og bytte sin telefon til
en magen til.
6280 og 6288 er da ens.
et nyt Batteri gør underværker.
På min egen holdte det første bat også kun 12 måneder.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Anders

Dato : 12-08-07 13:39

Ja, ved første øjesyn er de ens, men der er forskel på dem ....

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-08-07 01:32

Sun, 12 Aug 2007 14:39:27 +0200, skrev Anders, på 27 linier, i
<46beffbe$0$4161$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, :

>Ja, ved første øjesyn er de ens, men der er forskel på dem ....

Hvilken?

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Anders

Dato : 13-08-07 13:07

Tasterne er lidt størrer på 6288'eren

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-08-07 13:45

Mon, 13 Aug 2007 14:06:34 +0200, skrev Anders, på 17 linier, i
<46c04953$0$4159$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, :

>Tasterne er lidt størrer på 6288'eren

Tastetur og cover passer da sammen på de 2 modeller.

--
MVH Karsten
Horsens