Mishandlet 5-årig
Fra : R. Ilsøe

Dato : 08-07-01 08:45

Nogen af de større knægte (14-15 år) har fredag aften misbrugt en 5-årig
pige. Det foregik på legepladsen 20 meter fra hvor vi bor'! Det skete ved
20-tiden, politiet blev underrettet kort efter og var nede for
at rundere området med politihund og for at afhøre forældrene og pigen. En
pige mere stod frem og fortalte at drengene flere gange har vist tissemænd
nede på den legeplads!! I går ringede jeg rundt til alle jeg kender i
kvarteret og snakkede med dem og foreslo' dem at ta' en snak med deres børn
og nu er der kommet flere sager frem på i hvert fald den ene af drengene.
Alle de safer jeg har fået gravet frem har foregået på DEN LEGEPLADS hvor
min søn på 3 år leger!!! Vi er 2
der har startet forældrevagt og forældrekontakt. Se evt den fil jeg omlidt
poster til dk.binare kaldet forældrevagt... Det kunne evt. være en ide til
andre beboelsesområder...

Rinnie Ilsøe

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 08-07-01 15:57

"R. Ilsøe" <gizmo@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> poster til dk.binare kaldet forældrevagt... Det kunne evt. være en ide til

Håret rejser sig altid på mit hoved, når jeg
hører den slags.
Forhåbentlig gjorde de mere end at afhøre den
stakkels pige. Hvis hun har lidt virkelig fysisk
overlast (jeg mener voldtægt!), så er der en masse
andre ting, der skal til. Afhøring gør det ikke bare.

Sådan nogle knægte, at de ikke holder sig for gode
til den slags, hvad med at de fik sig helt normale
kærester på deres egen alder?
Hvor er forældrene til disse drenge? Ved de ikke,
hvad de laver? Eller tror de bare, at de kan lade
syv og fem være lige?

Med venlig hilsen
Bodil.