Fuldt blus på rygestopkurser
Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 08:16

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7821095.html

Skønt at se der er mange fornuftige rygere der vil kvitte tobakken.

--
mvh.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 06-08-07 08:43

On Mon, 6 Aug 2007 09:15:43 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7821095.html
>
>Skønt at se der er mange fornuftige rygere der vil kvitte tobakken.

Der er uden tvivl mange fornuftige imellem, men mon ikke også nogle
hopper på vognen, fordi det i dagligdagen er ved at være for
besværligt at være ryger?.

Mvh.

Karsten

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 08:48

On Mon, 06 Aug 2007 09:43:14 +0200, Karsten Jensen wrote:

> Der er uden tvivl mange fornuftige imellem, men mon ikke også nogle
> hopper på vognen, fordi det i dagligdagen er ved at være for
> besværligt at være ryger?.

Kunne man godt tænke sig, lad os så håbe de opdager hvor skønt det er ikke
at ryge

--
mvh.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 06-08-07 09:21

<notvalid@invalid.dk> wrote:

>Der er uden tvivl mange fornuftige imellem, men mon ikke også nogle
>hopper på vognen, fordi det i dagligdagen er ved at være for
> [...]

Hvad vil de kaste sig over, når de har fjernet al tobaksrøg, og
folk stadig dør af lungekræft ?
mvh Ebbe

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 09:48

On Mon, 06 Aug 2007 10:20:49 +0200, Ebbe Hansen wrote:

> Hvad vil de kaste sig over, når de har fjernet al tobaksrøg, og
> folk stadig dør af lungekræft ?

Nu har jeg indtryk af at det er den passiverygning de vil til livs, og det
er skønt.

--
mvh.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 06-08-07 11:17

<ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote:

>Hvad vil de kaste sig over, når de har fjernet al tobaksrøg, og
>folk stadig dør af lungekræft ?

Koncentrere sig om de andre, mindre væsentlige årsager til lungekræft.

Mvh.

Karsten

Fra : Peter

Dato : 06-08-07 12:03

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad vil de kaste sig over, når de har fjernet al tobaksrøg?

Sportsudøvere - du drømmer ikke om hvor mange milliarder de koster
samfundet i hospitalsophold og efterfølgende sygeperioder, hvor de ikke kan
arbejde, pga. sportsskader.
Der vil lynhurtigt være så mange mennesker der lever af (og lever fedt) af
få stoppet al den sport, så efter nogle år med antisports kampagner, vil der
være tale om en hel anti-sports.industri, som vil vildlede, lyve og
manipulere befolkningen, og hurtigt er vi kommet så langt ud, at bevægelsen
ikke lader sig stoppe, fordi der er for mange der lever af det .
Populistiske politikere uden reel politik, der klister til taburetterne, vil
råbe op i håb om flere stemmer - dumdummerne i den brede befolkningen
jubler og dem helt ned i lortet ser en mulighed for at hæve deres svage
egoer og hyler med i koret osv........

På nøjagtig samme måde som det skete med rygning.

Peter

100% hensynsløs ryger

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 16-08-07 12:34

Ebbe Hansen skrev:

> Hvad vil de kaste sig over, når de har fjernet al tobaksrøg, og
> folk stadig dør af lungekræft ?
> mvh Ebbe

Jamen forbudet er jo ikke til for at beskytte rygerne, men ikkerygerne
samt det personale der arbejder i de ekstremt røgudsatte brancher, som
restaurationsbranchen f.eks.

For mig er dette forbud både et arbejdsmiljømæssigt udspil såvel som
etisk. Endvidere - nøj hvor er det rart at spise ude i Italien og andre
røgfri lande. Nyde maden, stemningen og være i stand til at indsnuse de
spændende dufte fra maden uden at det overdøves af røg. Jeg glæder mig :)

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 16-08-07 18:16

On Thu, 16 Aug 2007 13:33:42 +0200, Jesper Mehlsen
<jespermehlsenFJERNDETTE@gmail.com> wrote:
klip

- nøj hvor er det rart at spise ude i Italien og andre
>røgfri lande. Nyde maden, stemningen og være i stand til at indsnuse de
>spændende dufte fra maden uden at det overdøves af røg. Jeg glæder mig :)

Ja, der er bestemt mange spændende dufte udendørs i landene sydpå

Fra : Peter

Dato : 06-08-07 11:43

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7821095.html
>
> Skønt at se der er mange fornuftige rygere der vil kvitte tobakken.

Du tager helt fejl - Det er trist at se så mange svæklinge, der ikke kan
tåle trykket.

Peter

100% hensynsløs ryger.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 17-08-07 01:16

On Mon, 6 Aug 2007 12:42:52 +0200, Peter wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Du tager helt fejl - Det er trist at se så mange svæklinge, der ikke kan
> tåle trykket.

Kun en svækling behøver en pakke smøger at støtte sig til.

--
mvh.

Fra : Peter

Dato : 17-08-07 00:34

[...]

få stoppet al den sport, så efter 10-20 år med antisports kampagner, vil der

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 17-08-07 01:14

On Fri, 17 Aug 2007 01:33:59 +0200, Peter wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>
> Sportsudøvere - du drømmer ikke om hvor mange milliarder de koster
....Snip

Nu er det ikke så meget udgiften jeg har noget imod, men det faktum at
passiv rygning ikke er særligt rart/sundt, jeg tager ikke skade af en
fodboldspiller brækker et ben, men sidder jeg ved siden af en der kæderyger
så påvirkes mit helbred, det er det jeg har noget imod.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-07 20:04

> [...]
> kæderyger
> så påvirkes mit helbred, det er det jeg har noget imod.

Der er da ingen der siger, at du skal sætte dig ved siden af en ryger.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 17-08-07 21:04

On Fri, 17 Aug 2007 21:03:35 +0200, AM wrote:

> Der er da ingen der siger, at du skal sætte dig ved siden af en ryger.

Problemet er at de sætter sig ved siden af mig, men nu er der en god ny
lov, som man kan banke dem på plads med

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-07 21:16

> Problemet er at de sætter sig ved siden af mig, men nu er der en god ny
> lov, som man kan banke dem på plads med

Du må åbenbart have en tiltrækningskraft på rygerne .Jeg tror nu ikke vi
bliver banket på plads, på grund af den lov.Der er så mange love der ikke
bliver overholdt.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 17-08-07 23:09

On Fri, 17 Aug 2007 22:16:11 +0200, AM wrote:

> Du må åbenbart have en tiltrækningskraft på rygerne .Jeg tror nu ikke vi
> bliver banket på plads, på grund af den lov.Der er så mange love der ikke
> bliver overholdt.

Ja du er jo den store egoist, det hat du jo bevist før.

--
mvh.

Fra : Peter

Dato : 17-08-07 23:16

> Ja du er jo den store egoist, det hat du jo bevist før.

Og det er han fordi han ikke vil overholde en lov der bygger på rendyrket
hysteri, løgn og uvidenskabelig dokumentation.

Men du er ikke en egoist, når du med 80 km/t drøner igennem en mindre by med
50 km/t i hastighedsbegrænsning.

Peter

100% hensynsløs ryger

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 17-08-07 23:35

On Sat, 18 Aug 2007 00:15:32 +0200, Peter wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>

> Og det er han fordi han ikke vil overholde en lov der bygger på rendyrket
> hysteri, løgn og uvidenskabelig dokumentation.

Du mener at det er udokumenteret at passiv rygning er skadeligt!? så kan du
vel dokumentere at det ikke er.

> Men du er ikke en egoist, når du med 80 km/t drøner igennem en mindre by med
> 50 km/t i hastighedsbegrænsning.

Jeg drøner ikke igennem en by med 80kmt, så det var en dum sammenligning.

--
mvh.

Fra : Peter

Dato : 18-08-07 11:06

> On Sat, 18 Aug 2007 00:15:32 +0200, Peter wrote:
>
> Du mener at det er udokumenteret at passiv rygning er skadeligt!? så kan
> du
> vel dokumentere at det ikke er.

Nu er det jo ikke mig, der påstår at passiv rygning er så vanvittig farlig,
som anti-ryge-industrien, gerne vil gøre den til, så jeg behøver ikke komme
med nogen som helt dokumentation.
Jeg vil gerne se en videnskabelig dokumentation, lavet a en uvildig forsker,
hvor der er taget høje for alle de forureningskilder personerne i
undersøgelsen har været udsat for de sidste 20-30-40 år. Hvis sådan en
undersøgelse viser at passiv rygning er så farlig som man gør den til, så
skal jeg nok lukke munden, men det er der vist ikke de store chancer for,
for sådan en undersøgelse er en umulighed.

Peter

100% hensynsløs ryger

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 13:20

On Sat, 18 Aug 2007 12:06:22 +0200, Peter wrote:

> [...]
> som anti-ryge-industrien, gerne vil gøre den til, så jeg behøver ikke komme

Du påstår det ikke passer, så jo du må kunne dokumentere din påstand,
passiv rygning og dets skadevirkninger er særdeles godt dokumenteret, så
lad os se det materiale du har, men du snakker måske bare for at holde
munden varm?

--
mvh.

Fra : Peter

Dato : 18-08-07 22:08

> [...]
> passiv rygning og dets skadevirkninger er særdeles godt dokumenteret, så
> lad os se det materiale du har, men du snakker måske bare for at holde

Al den dokumentation du kan fremlægge er lavet af antik-ryge-industrien, og
ikke det papir værd den er skrevet på.

Lyder da mere til at det er dig der har munddiare.

Det er ikke rygerne der har kæftet op de sidste 20 år, det er frelste
ikke/eks rygere og den industri der gennem årene er bygget op omkring dem,
mange med en snabel i statskassen, så jeg behøver stadig ikke at dokumentere
noget som helst.
At regeringer er så naiv at tro på, siger jo bare en hel del om det regime
vi er underlagt.

Peter

100% hensynsløs ryger

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 22:10

On Sat, 18 Aug 2007 23:07:46 +0200, Peter wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>

> Al den dokumentation du kan fremlægge er lavet af antik-ryge-industrien, og
> ikke det papir værd den er skrevet på.

Bevis at det ikke er sandt det der dokumenteres, alt du har er en påstand,
kom med nogle beviser på at det er fakta.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Peter

Dato : 18-08-07 22:34

> On Sat, 18 Aug 2007 23:07:46 +0200, Peter wrote:
>
> Bevis at det ikke er sandt det der dokumenteres, alt du har er en påstand,
> kom med nogle beviser på at det er fakta.

Jeg kan se, at du har problemer med at stave, har du også problemer med at
læse?

Prøv at slå ordet "fåes" op i en ordbog, hvis du da kan læse.

Peter

100% hensynsløs ryger

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 22:35

On Sat, 18 Aug 2007 23:34:05 +0200, Peter wrote:

> [...]
> læse?
>
> Prøv at slå ordet "fåes" op i en ordbog, hvis du da kan læse.

Du har tabt

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-07 23:58

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Ja du er jo den store egoist, det hat du jo bevist før.
Det har da ikke noget med egoist at gøre.Jeg har da min mening om det.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 00:03

On Sat, 18 Aug 2007 00:58:20 +0200, AM wrote:

> Det har da ikke noget med egoist at gøre.Jeg har da min mening om det.

Ja, og du mener du er i din ret til at skide på den nye lov, det er
egoisme.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 00:11

> Ja, og du mener du er i din ret til at skide på den nye lov, det er
> egoisme.

Det da ved gu´d jeg har.Heldigvis er der mange der har det på samme måde.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 00:20

On Sat, 18 Aug 2007 01:11:14 +0200, AM wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Det da ved gu´d jeg har.Heldigvis er der mange der har det på samme måde.

Ja, og du skider på om dine børn og børnebørn dør af lungekræft pga. af din
egoistiske indstilling til rygning, skam dig.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 00:32

> Ja, og du skider på om dine børn og børnebørn dør af lungekræft pga. af
> din
> egoistiske indstilling til rygning, skam dig.

Du er vist en rigtig hidsigprop Jeg er ikke et lille barn så du behøver
ikke skrive,at jeg skal skamme mig.Mit barn og børnebørn korser sig over dit
hysteri.Der er ingen af dem der ryger, men er ikke anti-ryger.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 00:35

On Sat, 18 Aug 2007 01:32:10 +0200, AM wrote:

> Du er vist en rigtig hidsigprop Jeg er ikke et lille barn så du behøver
> ikke skrive,at jeg skal skamme mig.Mit barn og børnebørn korser sig over dit
> hysteri.Der er ingen af dem der ryger, men er ikke anti-ryger.

Men får de nu kræft, så kan de takke dig for det, føj for pokker.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 00:52

> Men får de nu kræft, så kan de takke dig for det, føj for pokker.

Hvorfor er det så min skyld hvis de får kræft ? Nu kan man få kræft af så
mange ting.Hvad med bilos der er så skadelig.Tænk lige over det min dreng.Nu
hænger du dig kun i den rygning.Der har været en artikel om ,at stearinlys
er farlige for helbredet end rygning .

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 00:56

On Sat, 18 Aug 2007 01:51:33 +0200, AM wrote:

> [...]
> hænger du dig kun i den rygning.Der har været en artikel om ,at stearinlys

Du pulser uden hensyn, derfor er det din skyld, men selvfølgelig prøver du
som den egoist du er, at give alt andet skylden, hvor er det slattent, men
typisk for en person uden rygrad.

Denne tråd er om rygning og ikke alle andre ting, men tro mig, ryger du et
sted du ikke må og jeg er i nærheden, så enten tager jeg din smøg og
skodder, eller også går jeg bagefter dig og beder dig højlydt om at slukke
din smøg.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 01:08

> [...]
> sted du ikke må og jeg er i nærheden, så enten tager jeg din smøg og
> skodder, eller også går jeg bagefter dig og beder dig højlydt om at slukke

Der er lige en der skal tage min smøg fra mig..Der er heller ikke nogen
der skal bede mig om at slukke den.
Mon du turde det

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 01:09

On Sat, 18 Aug 2007 02:07:45 +0200, AM wrote:

> Der er lige en der skal tage min smøg fra mig..Der er heller ikke nogen
> der skal bede mig om at slukke den.
> Mon du turde det

Det vil jeg da love dig jeg gør, og ryger du et sted du ikke må, har du
bare at rette dig efter det.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 01:15

> Det vil jeg da love dig jeg gør, og ryger du et sted du ikke må, har du
> bare at rette dig efter det.

Nej det tør du ikke gøre .Ville være fint hvis du prøvede når jeg gik med
mine børnebørn, der næsten er 190 høje
Jeg skal sgu´ikke rette mig efter dig.´Der er flere steder de ikke vil
overholde rygeloven,der tror jeg ikke du skal blande dig..

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 01:19

On Sat, 18 Aug 2007 02:15:17 +0200, AM wrote:

> Nej det tør du ikke gøre .Ville være fint hvis du prøvede når jeg gik med
> mine børnebørn, der næsten er 190 høje

Og så er det vel nu jeg skal blive bange? beklager, men det gør jeg altså
ikke.

> Jeg skal sgu´ikke rette mig efter dig.´Der er flere steder de ikke vil
> overholde rygeloven,der tror jeg ikke du skal blande dig..

Nej, men jeg kan gå bagved og brokke mig højlydt, indtil du føler du er
nødt til at slukke eller forlade stedet, eller jeg kan bede en om at få dig
til at slukke eller forlade stedet, hvad får dig dog til at tro du kan gøre
hvad der passer dig.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 01:26

> [...]
> dig
> til at slukke eller forlade stedet, hvad får dig dog til at tro du kan

Jeg er da lige glad med om om du går bagved og brokker dig.Det slukker jeg
da ikke smøgen af.
Hvad får dig til at tro du kan gøre som du vil, det er ikke dig der skal
sørge for at folk slukker smøgerne.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 13:24

On Sat, 18 Aug 2007 10:45:38 +0200, AM wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Jeg respekterer indehaverens ret til selv at bestemme over hvad, der skal
> ske i hans forretning.Den ret er åbenbart blevet taget fra ham gennem en
> ugennemtænkt lov, der ensidigt tilgodeser nogle " frelste" ikke
> rygere.Heldigvis er der så mange der blæser på den lov og lader folk ryge
> som altid..Hvis stedet jeg kommer på er et af de steder ,kan du intet
> gøre.

Jeg tror du vil opdage at folk med en smule opdragelse, overholder loven,
altså kun bodegabumserne der bryder den.

> Der er lavet mange love som jeg overholder.Jeg overholder hastigheden,sms
> ikke mens jeg køre,taler ikke i mobil når jeg køre.Mon du kan overholde
> det.Det koster mange menneskeliv.

Er du ikke ved at være så gammel at du skal have dit kort fornyet hvert år.

> [...]
> ugennemtænkt lov, der ensidigt tilgodeser nogle " frelste" ikke
> rygere.Heldigvis er der så mange der blæser på den lov og lader folk ryge

Hvorfor gentager du dig selv, er det en snigende demens?

> Jeg kan skam også larme,så for min skyld kan du larme op alt hvad du vil.Det
> er nok dig det vil blive pinligt for, så du ville ønske du ikke havde
> gjort det

Ja, men det bliver dig der ryger ud, og nej jeg vil ikke føle det pinligt,
da det er dig der bryder loven.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 14:39

> Jeg tror du vil opdage at folk med en smule opdragelse, overholder loven,
> altså kun bodegabumserne der bryder den.

Det må være din opdragelse der er noget galt med.Du er en meget ubehøvlet
fyr der kun kan genere folk, og åbenbart ikke kan respektere andre med
mindre, de har samme mening som dig .

> Er du ikke ved at være så gammel at du skal have dit kort fornyet hvert
> år.

Der er nogen år til.

> Hvorfor gentager du dig selv, er det en snigende demens?

Du gør det samme,så mon vi er i samme båd.

> Ja, men det bliver dig der ryger ud, og nej jeg vil ikke føle det pinligt,
> da det er dig der bryder loven.

Det skal du da ikke være så sikker på..Det er lige de rigtige personer du
skal larme op over for, så ligger du måske
allerede på jorden inden du opdager det pinlige.
Nu gider jeg ikke spilde mere tid på dig.Du er for dum at høre på.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 16:10

On Sat, 18 Aug 2007 16:43:18 +0200, AM wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Nu kommer jeg godt nok ikke på bodega.Mon ikke du er den type der sidder
> foran din computer hele dagen, med coca-cola og chips .
> Jeg behøver ikke leje en trold , jeg har flere størrelser af dem

Smut nu ned på den lokale til alle dine "kloge" "venner" og nej du behøves
ikke en trold, du er en trold.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 16:56

> Smut nu ned på den lokale til alle dine "kloge" "venner" og nej du behøves
> ikke en trold, du er en trold.

Beklager,jeg har aldrig været på den lokale Bodega så jeg bliver hjemme.Smut
du ud og hjælp din mor ,du lille artige dreng

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 17:46

On Sat, 18 Aug 2007 18:39:30 +0200, AM wrote:

> Ja okay,man kan godt høre du ikke er så gammel..Gå ud og få fyldt din
> sutteflaske op med Coca-Cola

Jeg er ældre end du tror, men dog ikke så gammel, grim og vissen som dig.

> Jeg har ellers fået at vide jeg er pæn .

Det fortæller dig så bare, at dem der er omkring dig er fulde af løgn.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 17:58

> Jeg er ældre end du tror, men dog ikke så gammel, grim og vissen som dig.

> Det fortæller dig så bare, at dem der er omkring dig er fulde af løgn.

Hmmm..hvordan kan du udtale dig om mit udseende? Mig bekendt kender vi ikke
hinanden.Du er vel Jyde

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 19:07

On Sat, 18 Aug 2007 19:52:11 +0200, AM wrote:

> Der er sørme noget jeg ikke ved.Det er da en skam jeg så ikke kender dig
> ,måske godt det samme. .Hmmmm..slankekur er jeg ikke på.Mon det er nødvendig
> .
> Mon ikke du skulle søge hjælp.

Ja ja, snak du bare udenom.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 19:25

> [...]

> ,måske godt det samme. .Hmmmm..slankekur er jeg ikke på.Mon det er nødvendig

Nej, heller ikke fordi du nu har spurgt via e-mail, får du at vide hvorfra
jeg kender dig.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 19:39

> Nej, heller ikke fordi du nu har spurgt via e-mail, får du at vide hvorfra
> jeg kender dig.

Har jeg spurgt via e-mail.? Du er så fuld af løgn,så det er på tide du
passer på.Hvis der er nogen der ved hvem du er,vil jeg meget gerne høre fra
dem.Sidde og lyve skal du fandme ikke.Tør du komm frem ?

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 20:12

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Nej, heller ikke fordi du nu har spurgt via e-mail, får du at vide hvorfra
> jeg kender dig.

Hvorfor fortsætter du på : dk.snak.snik. ?
dk.snak.snik

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 13:24

On Sat, 18 Aug 2007 12:16:31 +0200, Peter wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Du skal nok holde munden lukket, når din næse begynder at bløde.

Hvor er du klog, er du lige kommet hjem fra værtshuset?

--
mvh.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 01:30

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 09:46

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 15:27

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 15:43

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 17:04

On Sat, 18 Aug 2007 17:55:42 +0200, AM wrote:

> Beklager,jeg har aldrig været på den lokale Bodega så jeg bliver hjemme.

Du bor sgu da på den lokale, indrøm det nu bare.

> Smut du ud og hjælp din mor ,du lille artige dreng

Hvad siger du din grimme trold.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 17:40

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 18:14

On Sat, 18 Aug 2007 18:57:49 +0200, AM wrote:

> Hmmm..hvordan kan du udtale dig om mit udseende? Mig bekendt kender vi ikke
> hinanden.

Du skulle bare vide, jeg ved godt hvem du er, og du er grim som bare
fanden, hvordan går din slankekur, eller du har måske droppet den igen, for
gang nummer?.

> Du er vel Jyde.

Det er jo så det store spørgsmål.

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 18:52

> [...]

,måske godt det samme. .Hmmmm..slankekur er jeg ikke på.Mon det er nødvendig
..

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 19:44

On Sat, 18 Aug 2007 20:38:35 +0200, AM wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Har jeg spurgt via e-mail.? Du er så fuld af løgn,

Nej det er jeg ikke.

> så det er på tide du passer på.Hvis der er nogen der
> ved hvem du er,vil jeg meget gerne høre fra dem

Er det en trussel?

> Sidde og lyve skal du fandme ikke.Tør du komm frem ?

Selvfølgelig kryber du udenom, troede du ikke jeg ville bringe det online?

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 21:48

On Sat, 18 Aug 2007 21:11:39 +0200, AM wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor fortsætter du på : dk.snak.snik. ?
> dk.snak.snik

Fordi jeg havde lyst, er det ikke grund nok?

--
Lej en trold, fåes i flere størrelser.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 21:58

> Fordi jeg havde lyst, er det ikke grund nok?
Du var nok klar over, at du var kommet for langt ud.

Fra : Peter

Dato : 18-08-07 11:17

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 12:11

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Du skal nok holde munden lukket, når din næse begynder at bløde.
>
> Peter
>
> 100% hensynsløs ryger

..Man må da ikke håbe for ham selv,at han opfører sig på den måde.Så er han
da sikker på at få en røv fuld en dag.

Anne

Fra : preben nielsen

Dato : 25-08-07 13:57

> [...]
> meddelelse news:46c63d5f$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...

> Du skal nok holde munden lukket, når din næse begynder at bløde.

Jeg er paf. Mage til klaphat er det nok svært at opsnuse. At du
tilmed så inddirekte reflekterer dårligt på mere normale rygere er
så bare en uventet "bonus", lol

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-08-07 18:32

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg er paf. Mage til klaphat er det nok svært at opsnuse. At du
> tilmed så inddirekte reflekterer dårligt på mere normale rygere er

Nu lader det til, at den anden person, så måske, var en ikke helt normal
IKKE ryger.
Hvis en ryger generer mig, med sin røg, tror jeg godt, jeg kunne finde ud
af, at få en overenskomst med rygeren, uden på nogen måder, at få denne til
at føle sig generet... Så hvis man direkte generer manden, så må man vel
lige som sige, at vedkommende selv lagde op til det... Man kommer nu engang
længst, med lidt diplomati.

Rygning, er jeg overbevist om... Skal ties ihjel.. Jo mere snak om rygning
og rygere, jo flere unge, starter med at ryge, og de gør det, fordi der
snakkes så meget om det, så det ligefrem bliver in at ryge, og er de først
kommet igang, er de hooked. Nu skal de så til gengæld " Motiveres " til at
holde op...

Dengang folk holdt op, med at prøve at få mig til at holde op... Der fik jeg
en chance, for at holde op med at ryge....
Det pudsige var så... De efterfølgende 18 mdr, fortsatte jeg med, at udbede
mig et askebæger... Men jeg måtte alligevel efter disse 18 mdr, selv gøre
folk opmærksomme på, at nu havde de rendt ud efter askebæger til mig, og
båret det ubrugt tilbage igen, uden at de selv havde opdaget det..... Så
meget generede rygning åbenbart, så de ikke engang opdagede det, når der
ikke blev røget ))...

M.V.H....Benny..

Fra : Uffe Ravn

Dato : 26-08-07 22:43

Benny Mortensen wrote:

> [...]
> havde opdaget det..... Så meget generede rygning åbenbart, så de ikke
> engang opdagede det, når der ikke blev røget ))...

Det skyldes sikkert at ikkerygere, ikke anser det for at være en "bedrift"
ikke at ryge.
For ikkerygere er det ikke at ryge, den naturligste ting i verden.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-08-07 09:31

> Det skyldes sikkert at ikkerygere, ikke anser det for at være en "bedrift"
> ikke at ryge.
> For ikkerygere er det ikke at ryge, den naturligste ting i verden.
>
> Mvh. Uffe Ravn

Ja, enten det, eller også er visse ikke rygere, bare usædvanligt
hysteriske....
Faktisk er jeg mest tilbøjelig til at tro det sidste.
Det er altid de samme som brokker sig... Men alligevel kan man træffe dem,
sammen med andre personer, der ryger, og det endda, uden at de brokker dem.

Sidst jeg var udsat for det, var det en herre, som bad mig, lade være med at
ryge, da han blev syg af røg, og det vel at mærke, inden jeg fik tændt min
smøg.... Så jo da, jeg undlod at ryge.... Men kort tid efter, fandt jeg
herren, sammen med en blondine, som mildest talt kæderøg, og uden at herren
blev syg.... Fremover var det ganske afgjort slut, med at tage hensyn til
denne herre.

Så hvis dem, som blev syge af røg, ville sige til, på en høflig måde, så er
jeg sikker på, at alle ville vise hensyn til dem. Og det ville ganske
afgjort hjælpe, hvis Fakerne kunne finde ud af, at holde deres mund... Det
ville ganske bestemt, hjælpe dem, som virkeligt har problemer.

For rygeren, er det jo også, den naturligste sag i verden at ryge... Men jeg
kan da godt betvivle ikke rygerne... Når de kan rende rundt med et askebæger
i 18 mdr, helt uden grund.

M.V.H....Benny..

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-08-07 12:14

Benny Mortensen wrote:

> Ja, enten det, eller også er visse ikke rygere, bare usædvanligt
> hysteriske....
> Faktisk er jeg mest tilbøjelig til at tro det sidste.

Man behøver ikke at være hysterisk for at mene, at det ikke at ryge er en
heroisk bedrift.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-08-07 12:22

Uffe Ravn wrote:

> Man behøver ikke at være hysterisk for at mene, at det ikke at ryge
> er en heroisk bedrift.

Om igen:

Man behøver ikke at være hysterisk for at mene, at det ikke at ryge IKKE er
en heroisk bedrift.

Personligt er jeg ikke dybt facineret af dem der er holdt op med at ryge.
Selv et 2 års barn kan finde ud af ikke at ryge.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Ole Thomsen

Dato : 28-08-07 22:40

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote in message

> Personligt er jeg ikke dybt facineret af dem der er holdt op med at ryge.
> Selv et 2 års barn kan finde ud af ikke at ryge.

Den sammenligning holder vel næppe, så længe den toårige netop ikke er holdt
op med at ryge?

Ole Thomsen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 29-08-07 20:01

Ole Thomsen wrote:
> "Uffe Ravn" <

> Den sammenligning holder vel næppe, så længe den toårige netop ikke
> er holdt op med at ryge?

Det sker alt for ofte at nyfødte "må tage en kold tyrker" umiddelbart efter
fødslen, grundet moderens rygning

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 13:26

On Sat, 18 Aug 2007 13:10:30 +0200, AM wrote:

> "Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> .Man må da ikke håbe for ham selv,at han opfører sig på den måde.Så er han
> da sikker på at få en røv fuld en dag.

For det første, så er jeg ikke spor nervøs for en rask lille dans, for det
andet så er vold særdeles strafbart, men det forbavser mig ikke at I
bodegabumser ser det som en løsning, når I ikke kan få jeres "narko"

--
mvh.

Fra : Peter

Dato : 18-08-07 11:14

> [...]
> som den egoist du er, at give alt andet skylden, hvor er det slattent, men

Ludvig, hvis du ikke lød noget så forfærdelig frelst, kunne jeg godt tage
dig lidt alvorlig.
Nu virker du nærmest lidt komisk og lidt naiv.

Peter

100% hensynsløs ryger

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 18-08-07 13:27

On Sat, 18 Aug 2007 12:13:44 +0200, Peter wrote:

> [...]
> dig lidt alvorlig.
> Nu virker du nærmest lidt komisk og lidt naiv.

Hvad du tager seriøst eller ej, er hamrende ligegyldigt, når man kigger på
dine indlæg, så er jeg faktisk glad for at du ikke kan tage mine seriøst

--
mvh.

Fra : Peter

Dato : 18-08-07 22:14

> On Sat, 18 Aug 2007 12:13:44 +0200, Peter wrote:
>
> Hvad du tager seriøst eller ej, er hamrende ligegyldigt, når man kigger på
> dine indlæg, så er jeg faktisk glad for at du ikke kan tage mine seriøst

Jeg tror godt vi kan stoppe nu AM - med de sidste 20 indlæg er han ikke
længere særlig troværdig.

Peter

100% hensynsløs ryger

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 22:25

> [...]
>
> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror godt vi kan stoppe nu AM - med de sidste 20 indlæg er han ikke

Enige.Jeg stopper også nu.

Anne