HJÆLP! Fødselsdagsgave mangles?
Fra : Jan Pedersen

Dato : 06-08-07 10:22

Hej

Jeg står og mangler en fødselsdagsgave til min fatter som altid har været
meget beatget af sejlbåde. Han er gammel skibsbygger men har aldrig fået
accept af fruen til at købe en båd.

Derfor vil jeg nu give ham et gavekort eller lign til en tur med en sejlbåd,
men synes ikke jeg kan finde noget på nettet, men det er I sikkert en masse
der ved hvor man kan finde?

Han er meget optaget af gamle træ sejlbåde, så det ville nok være lige i
øjet hvis det var sådan en.

Han bor i Horsens, men det er ikke alt afgørrende at det er her i nærheden.

Håber der er nogen der kan hjælpe?

/Jan

Fra : Karsten Svenningsen

Dato : 06-08-07 22:01

Hej Jan

I kolding ligger båden Frem, måske for stor, men jeg ved ikke hvad
arrangement du har tænkt dig. De søger også frivillige til at hjælpe med
vedligehold, måske det kun interessere (Se linket arbejde). Eller måske de
har kontakter til andre træskibe. se
http://classicship.com/fremcharter.dk/Sejlskib.html

Der er også skonnerten Martha der vistnok ligger i Århus eller Vejle. Her er
det muligt at blive medlem af foreningen til Mathas bevarelse, måske et
sådant medlemskab kunne være interessant som gave, det er ihvertfald en
mulighed for at have omgang med træskibe uden selv at eje. se mere på
http://www.skonnert.dk/index.html

Mvh. Karsten

Fra : Jimmi Aakjær (8310)

Dato : 07-08-07 06:46

Hej Jan

I marselisborg havn kan "Johanne Louise" chartres

http://www.johannelouise.dk/

/Jimmi