Hotel i Rom
Fra : Jørgen

Dato : 06-08-07 08:40

Den har sikkert været oppe at vende før. Men here goes again.

Vi fået en billig flybillet til Rom i oktober, og har derfor brug for et
rart, billigt og centralt hotel i Rom.

Når jeg umiddelbart søger på nettet, synes jeg priserne er lidt "voldsomme",
så anbefalinger modtages gerne.

Hilsen Jørgen

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 06-08-07 10:07

> [...]
>
> Når jeg umiddelbart søger på nettet, synes jeg priserne er lidt
> "voldsomme", så anbefalinger modtages gerne.

Hej

vi fandt også ud af, at det er voldsomt dyrt. Man kommer nemt af med kr.
800,- for noget, der ikke er specielt godt. Efter lang tids søgen fandt vi
dette: http://www.casazavatti.com/. Det blev anbefalet på lonely planets
Thorn Tree, og ser ret godt ud.

Kennet
--
Besøg vores hjemmeside. Alt om vores rejser på 6 kontinenter.
Netop opdateret med vores jorden-rundt 2007-tur

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 06-08-07 15:59

Hej Jørgen!
Jeg fik anbefalet "Casa Olmata" http://www.casaolmata.com/x/ af én på
Kandu.dk
Mvh. Jesper

Fra : sailor99

Dato : 07-08-07 21:12

"Jørgen" <jr@ravn.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Når jeg umiddelbart søger på nettet, synes jeg priserne er lidt
> "voldsomme", så anbefalinger modtages gerne.

Hej Jørgen!
Her finder du det rigtige, men du skal være tidligt ude for at få et
værelse. Det er et lille hotel, men forholdene er super, og det ligger
centralt:
http://www.lacasadiamy.com/

Mvh
Georgf

Fra : SEJ

Dato : 29-08-07 18:15

Hej Jørgen
HVis det er pengene så vælge Bed & Breakfirst, der får man bedre
indkvartering for pengene og en loakl oplevelse med i købet.
http://www.bb-roma.it/homeing.htm

mvh

SEJ