Store campingpladser i sydfrankrig
Fra : LH

Dato : 05-08-07 08:16

Jeg mangler en børnevenlig camping plads i det sydfranske mod den
spanske grænse, er der nogen der kender een.

Krav:

Kæmpe pool
tæt på strand

Fra : Lars Lund

Dato : 05-08-07 08:28

LH skrev:
> Jeg mangler en børnevenlig camping plads i det sydfranske mod den
> spanske grænse, er der nogen der kender een.

> [...]

Camping Le Cala Gogo i Saint Cyprien dækker begge krav. Men der er mange
andre muligheder i det område.

--

\lars lund, Aalborg, ll@snabelalarslund.dk

Fjern selv snablen efter @ ved svar på denne mail.

Fra : NG

Dato : 05-08-07 09:20

"LH" <lhj26@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg mangler en børnevenlig camping plads i det sydfranske mod den
> spanske grænse, er der nogen der kender een.

> [...]

Les Sablons - Portiragnes - kan klart anbefales

Mvh
Per Krabbe,
www.scanboat.com - Masser af brugte både samlet ét sted
www.maxi77.com - hvis du hellere vil leje end eje

Fra : LH

Dato : 06-08-07 20:21

Tak skal i have, hvor er det fedt med sådanne insider tip, tak