Legater - en JUNGLE??
Fra : www.CRAZYNIGHT.dk

Dato : 08-07-01 07:18

Vores søn, Magnus på 2½ har fået kræft, og i den forbindelse har vi hørt at
der findes nogle legater man kan søge. Jeg ledte lidt rundt på nettet uden
rigtigt at blive efterladt med andet end at der sidder nogle rundt omkring
der scorer en masse penge på at det er uoverskueligt selv at finde
legaterne.

Hvordan kommer vi bedst i gang?

Finder der nogle firmaer der vitterligt HAR oversigt/søgemulighed for ALLE
legater??

Hvem/hvad har I gode erfaringer med?

:] Have a smiley day!
Kenneth Lund Petersen
70 22 72 99 | www.CRAZYNIGHT.dk | Polterabends & firmaarrangementer
75 85 33 39 | www.SPEAK2SPEAK.dk | Speakerarkiv & lydproduktion

Fra : Bess

Dato : 08-07-01 08:55

"www.CRAZYNIGHT.dk" <kenneth@crazynight.dk> wrote in message
> [...]
> legaterne.
>
> Hvordan kommer vi bedst i gang?
>
> Finder der nogle firmaer der vitterligt HAR oversigt/søgemulighed for

Det gør mig virkeligt ondt for jer. Jeg håber at det hele går godt og at
I få finde styrke til det I gennemgår. Jeg vil tro at I får mest glæde
at Legathåndbogen der indeholder alle(?) legater. Den findes på CD-ROM.
Mon ikke den er lettere at søge i, end at sidde og bladre bogen igennem.
Du kan sikkert bestille den på biblioteket. Derudover kan I måske
kontakte "Forældreforeningen børn og unge med kræft"
www.foraeldreforeningen.dk . Forældre til syge/handicappede børn er ofte
godt inde i hvor man kan få hjælp.

mvh
Bess

Fra : Mette Tornager Eriks~

Dato : 08-07-01 09:43

"Bess" <bess@nielsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mon ikke den er lettere at søge i, end at sidde og bladre bogen igennem.
> Du kan sikkert bestille den på biblioteket.

Jeg sidder her med legathåndboger (3 år gammel) og umiddelbart kan jeg ikke
se andet end uddannelseslegater. Hvis jeg var dig Kenneth, tror jeg at jeg
ville tage en snak med dels en bibliotikar og dels Kræftlinien (tlf. 80 30
10 30, hverdage 9-21, weekends 12-17) de må da have en liste over alle
legaterne som de kan sende dig.

M.v.h.

Mette