MS Windows
briani 27239
Dvale i Vista
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-08-07 13:46

Under en diskoprydning valgte jeg at fjerne dvale-filer. Det viser sig
så efterfølgende, at det ikke er overflødige dvale-filer, Vista har
tilbudt at fjerne, men selve dvale-funktionen, ak.

Nogen der ved, hvordan jeg får dvale-funktionen tilbage?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Synkroniser dine data med Allway Sync. Programmet kan synkronisere

Fra : Søren

Dato : 04-08-07 22:29

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> at fjerne, men selve dvale-funktionen, ak.
>
> Nogen der ved, hvordan jeg får dvale-funktionen tilbage?

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;929658

Det virkede hos mig.

mvh.
Søren

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-08-07 23:38

Den 04-08-07 23.28 skrev Søren følgende:
> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev

> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;929658
>
> Det virkede hos mig.

Mange tak! Det virker også fint her.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Thunderbird gør det muligt at søge i fremtidige mails via virtuelle mapper.