MS Windows
briani 27239
Ulæste postmeddelelser ved log ind af brug~
Fra : iSteen

Dato : 04-08-07 12:26

Hej
Vi har flere brugerprofiler på vores Windows XP.
Ved en af profilerne står der x antal ulæste postmeddelelser, under
brugernavnet (hvor man logger ind på de forskellige brugerkonti.
Jeg er ikke klar over, om systemet finder disse "ulæste
postemeddelelser" via Messenger eller direkte via hotmail - men til
trods for jeg har slettet alle ulæste mails i hotmail kontoen,
figurerer der stadig x antal ulæste postmeddelelser under log-in
kontoen i Windows XP.

Hvordan får jeg dette slettet - evt. redigerer hvilken konto der
checkes?

Steen