MS Windows
briani 27239
windows update mislykkes
Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 04-08-07 08:37

Når jeg opdaterer fra windows update, bliver valideringen godkendt, men
resten mislykkes.

Det drejer sig om disse opdateringer.

Sikkerhedsopdatering til 2007 Microsoft Office System (KB936514)
Sikkerhedsopdatering til Microsoft Office Excel 2007 (KB936509)
Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework, version 2.0 (KB928365)
Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework, version 1.1 Service Pack
1 (KB928366)
Sikkerhedsopdatering til Microsoft Office Publisher 2007 (KB936646)
Opdatering til Outlook 2007-filteret mod uønsket e-mail (KB936558)
Opdatering til Office 2007 (KB934391)
Opdatering til Microsoft Office Outlook 2007 (KB937608)

Hvad kan være galt, jeg får ingen fejlkode - men besked om at prøve igen.
(og det har jeg gjort rigtig mange gange)

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 08:42

"dann@invalidd.dk" <dan@microinvalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad kan være galt, jeg får ingen fejlkode - men besked om at prøve igen.
> (og det har jeg gjort rigtig mange gange)

Har du brugt Ccleaner eller lignende, den har det med at fjerne nogen ting i
regbassen (henvisninger til office) så man ikke kan opdatere hvis du har så
kør en rep af office så virker det igen
--
venlig hilsen
Bc

Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 05-08-07 10:11

jo jeg bruger faktisk ccleaner
men har fjernet fluebenet ud for office, så den ikke renser indstilligerne.
jeg prøver lige at rep. office

Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 05-08-07 16:35

det virkede tak for hjælpen