Forøg/formindsk knap...
Fra : Magnus

Dato : 05-08-07 13:57

Hvor dan kan jeg på et inputfelt kaldet "minut" lave to knapper ved siden af
hvor man hendholdsvis kan klikke +/- og derved forøge eller formindske
værdien af inputfeltet?

Nogne der kan hjælpe mig?

/Magnus

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 05-08-07 19:53

"Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor dan kan jeg på et inputfelt kaldet "minut" lave to knapper ved siden
af
> hvor man hendholdsvis kan klikke +/- og derved forøge eller formindske
> værdien af inputfeltet?

Et hurigt bud:

<head>
<title>Tæl op og ned</title>
</head>

<form name=fo1>

<input type=text name=f1 size=3 value=""></td>
<input type=button value=Op onclick=fo1.f1.value++>
<input type=button value=Ned onclick=fo1.f1.value-->

</form>

Føj selv alt det andet til
/Jørgen