Syd Energi bredbånd
Fra : John Hønborg

Dato : 03-08-07 17:02

Hej

Syd Energi er i øjeblikket igang med at lægge fiber ud hvor jeg bor, men
jeg er i tvivl om jeg skal blive tilsluttet og ville derfor gerne høre
om der er nogen her der har erfaringer med dem som udbydere.

Hilsen

John

Fra : Henning Wangerin

Dato : 03-08-07 20:26

On Fri, 03 Aug 2007 18:01:39 +0200, John Hønborg wrote:

> [...]
> jeg er i tvivl om jeg skal blive tilsluttet og ville derfor gerne høre om
> der er nogen her der har erfaringer med dem som udbydere.

Jeg har ikke personlig erfaring (endnu), men jeg har flere bekendte og
kolleger som har forbindelse fra SE.

Det er mit indtryk at det bare spiller. Der har selvfølgelig været nogle
børnesygdomme, men de virker til at være overstået.

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 05-08-07 23:04

John Hønborg skrev:
> [...]
> jeg er i tvivl om jeg skal blive tilsluttet og ville derfor gerne høre
> om der er nogen her der har erfaringer med dem som udbydere.

Jeg har det her i Vejle ( Profiber ) ja det drøner bare der ud af! .

Fra : Klaus H

Dato : 16-08-07 22:58

"John Hønborg" <hoenborg.not@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg er i tvivl om jeg skal blive tilsluttet og ville derfor gerne høre om
> der er nogen her der har erfaringer med dem som udbydere.

Har 2/2Mbit forbindelse her i Esbjerg.
Kører klippestabilt. Synes dog at tillægspriser for telefoni er for dyrt,
samt at TV programpakkerne ikke dækker mit behov (analog).
Samtidigt synes jeg prisen er i den høje ende, i forhold til tilbuddene fra
eksempelvis Cybercity. Overvejer at skifte til CC.

Klaus H

Fra : E.M.

Dato : 20-08-07 16:55

> [...]
> jeg er i tvivl om jeg skal blive tilsluttet og ville derfor gerne høre om
> der er nogen her der har erfaringer med dem som udbydere.

Jeg er tilsluttet deres net, der som bekendt drives af Dansk Bredbånd,
indtil for to uger siden kørte det perfekt men nu er der problemer,
forbindelsen forsvinder med jævne mellemrum, og er væk i et par minutter.

Jeg har flere gange haft kontakt med support, men de påstår at det er her
hos mig problemet er, det passer bare ikke, der er flere her i området der
har samme problem, de får også bare en sludder for en sladder, jeg ved så
ikke om det er manglende evne til at løse problemet, eller om det er
manglende vilje.

Jeg overvejer seriøst at gå tilbage til TDC.

Mvh. E.M.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 20-08-07 23:30

On Mon, 20 Aug 2007 17:55:27 +0200, "E.M." <em@dbmail.dk> wrote:

> Jeg er tilsluttet deres net, der som bekendt drives af Dansk Bredbånd,

Nu skriver du, at det 'som bekendt' drives af Dansk Bredbånd.

Det bør nævnes, at Syd Energi netværks/udbyder-mæssigt er og har været
en hel del forskellige ting: Der er forskellige access-teknologier og
der er forskellige firmaer, der har installeret, drevet og supporteret
forskellige net. Det netværk, Syd Energi i øjeblikket ruller ud, er
helt deres eget.

Det er rigtigt, at Dansk Bredbånd driver et netværk i den sydvestlige
del af Jylland (det tidligere Sydvest Energi), men det er formentlig
ikke det, OP spørger til, for det udbygges mig bekendt ikke længere.

> Jeg har flere gange haft kontakt med support, men de påstår at det er her
> hos mig problemet er, det passer bare ikke, der er flere her i området der
> har samme problem,

Hvis det er tilfældet, så ring til supporten igen og fortæl dem, at du
ikke er ene om at have problemet og giv dem navnene på de andre, der
også har problemer.

-A