Rødt x på billeder en gang i mellem
Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 13:00

Hejsa

Her står jeg af.

Hvis jeg går ind på siden: www.tradedoubler.dk me mnie normale
indstillinger får jeg denne side:

www.linkssiden.dk/billede2.jpg som jo har røde X og osv.

hvis jeg indsætter en proxyserver i IE7 (192.38.109.144:3124) og går
ind på siden igen, ser den sådan ud:

www.linkssiden.dk/billede1.jpg altså HELT uden fejl..

Hvad pokker går der galt ????

Lars

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-08-07 14:06

Den 05-08-07 14.00 skrev GiWeo følgende:

> [...]
>
> www.linkssiden.dk/billede2.jpg som jo har røde X og osv.
>
> hvis jeg indsætter en proxyserver i IE7 (192.38.109.144:3124) og går

Der kan være flere forklaringer:

Der kan have været et midlertidigt problem med serveren, så du ikke har
fået hentet billederne.

Du kan have et program, der prøver at frasortere reklamer (fx Nortons
sikkerhedspakke), og som laver en fejl. I dette tilfælde /kan/ problemet
også opstå på andre sider, løsningen er at ændre på indstillingerne i
programmet.

Det kan være en fejl i Internet Explorer, fx kan problemet opstå, hvis
man har for mange midlertide internetfiler liggende. I dette tilfælde
/vil/ problemet også opstå på andre sider, og problemet rettes ved at
tømme de midlertidige internetfiler og nedsætte den afsatte plads til dem.

Du kan have et problem med dine midlertidige internetfiler, hvor
funktionen tror, billederne allerede ligger på din computer, men hvor de
ikke længere findes der - måske fordi de er slettet af et
oprydningsprogram. Løsningen er at slette de midlertidige internetfiler.

Jeg kan ikke afvise, at der kan være flere forklaringer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 14:30

Hejsa

> [...]
>ikke længere findes der - måske fordi de er slettet af et
>oprydningsprogram. Løsningen er at slette de midlertidige internetfiler.

Jamen det virker jo fint, bare jeg kører igennem en prowy ???
Ellers ikke ?????

Så kan det jo ikke være mine midlertidige filer og reklamefilter der
spiller ind !

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-08-07 15:22

Den 05-08-07 15.29 skrev GiWeo følgende:

> Jamen det virker jo fint, bare jeg kører igennem en prowy ???
> Ellers ikke ?????
>
> Så kan det jo ikke være mine midlertidige filer og reklamefilter der
> spiller ind !

Jo, de midlertidige filer hentes ud fra hjemmesidens adresse, og bruger
du en proxy, er der tale om en anden adresse. Et reklamefilter kan også
fejle, fordi det måske filtrerer ud fra hjemmesidens adresse.

Dermed ikke sagt, at en af de to muligheder er problemet i dit tilfælde,
men de kan altså være det. Du kan nemt tjekke ved fx at tømme de
midlertidige internetfiler og ved at slå et evt. reklamefilterprogram
fra og så gå ind på siderne uden proxy.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internet. Læs om Signe som