rgb til s-video
Fra : (-Peter-)

Dato : 04-08-07 17:29

hej..

hvis man køber en bærbar der kun har et almindeligt 15pin skærmstik -
kaldes vidst rgb - det ganske almindelige blå stik... kan man så få
dette koblet til sit fjernsyn - plejer normalt at bruge s-video..
mener jeg det heddder... sådan et rundt stik med ca 8 ben i...

mvh
peter

Fra : Anders Pedersen

Dato : 04-08-07 23:52

(-Peter-) skrev:
> [...]
> dette koblet til sit fjernsyn - plejer normalt at bruge s-video..
> mener jeg det heddder... sådan et rundt stik med ca 8 ben i...

Med den her har du RGB Scart
http://www.avconnection.dk/?PGr=846&ML1=1&ML2=69
lige til at sætte i vga porten på den bærbare

Fra : (-Peter-)

Dato : 05-08-07 11:42

On 5 Aug., 00:51, Anders Pedersen <anders.boeghNOS...@jubii.dk> wrote:
> (-Peter-) skrev:> hej..

> Med den her har du RGB Scarthttp://www.avconnection.dk/?PGr=846&ML1=1&ML2=69
> lige til at sætte i vga porten på den bærbare

fåes det ikke billigere?

/peter

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 12:11

"(-Peter-)" <garfieldpbj@gmail.com> wrote in message

> fåes det ikke billigere?

Så skal du stjæle den, der er altså elektronik i boksen, det er ikke bare
for pynt skyld der er en boks med.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.