Nokia 6230i - spil
Fra : Jazon

Dato : 05-08-07 00:12

Har hentet nogle jar filer (mobil spil) på nettet. Kan de installeres på en
Nokia 6230i. Har flyttet et par stykker over, og når jeg kører filen, siger
den: filformatet understøttes ikke. Vil det sige den ikke kan installere
spil på den måde? Jeg ved en Sony Ericsson K800i kan.

Fra : penta@panto.com

Dato : 21-08-07 20:11

"Jazon" <xxx@txxx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> siger den: filformatet understøttes ikke. Vil det sige den ikke kan
> installere spil på den måde? Jeg ved en Sony Ericsson K800i kan.
Hvis du installerer ved hjælp af Nokia PC Suite så skulle det da virke.
Det er dog ikke alle spil der kan køre.
Dette lille spil kan køre på min 6230i :
http://download5.getjar.com/downloads/web/pub/59/mobiQix.jar

venligst
tomov