Sonofons dækning?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 04-08-07 05:21

På nedenstående kort finder jeg kun Sonofons 3G-dækning. Hvor finder man
Sonofons alm. 2G-dækning?

http://www.sonofon.dk/privat/kundeservice/daekning/daekningskort/

Ved søgning i Sonofons søgefelt:

Der blev fundet 0 resultater på: dækningskort

Claus

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 04-08-07 09:43

http://www.static.tele2.dk/tele2-dk/misc/mobil_daekning.gif

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Snuden

Dato : 04-08-07 12:27

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.static.tele2.dk/tele2-dk/misc/mobil_daekning.gif

Det er da flere år gammelt...Dækningen er bedre end det viste.

Snuden

Fra : John

Dato : 04-08-07 12:37

Claus E Beyer skrev:
> På nedenstående kort finder jeg kun Sonofons 3G-dækning. Hvor finder man
> Sonofons alm. 2G-dækning?

Her:

http://www.gsmworld.com/cgi-bin/ni_map.pl?cc=dk&net=so

Mvh

John

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-08-07 08:54

On 4 Aug., 13:37, John <jk7...@gmail.com> wrote:

> Her:
>
> http://www.gsmworld.com/cgi-bin/ni_map.pl?cc=dk&net=so

Hvilket man godt ved ikke passer i forbindelse med virkligheden..
Kortet viser vist den bedste udendørsdækning der kan forekomme.

Hvis man vil vide et præsist sted, er det nok bedst mulighed for at
"gætte" dækningen ved at kigge på www.mastedatabasen.dk for samtidigt
at sammenligne med andre udbydere.

Fra : John

Dato : 05-08-07 11:02

Bjarke Hansen skrev:

> Hvilket man godt ved ikke passer i forbindelse med virkligheden..
> Kortet viser vist den bedste udendørsdækning der kan forekomme.

Næh, men der blev efterlyst et dækningskort.
Men præcis bliver det aldrig. Ifølge TDC's dækningskort har jeg 3G
dækning hvor jeg bor indendørs, men det viste sig sjældent at holde stik.

> Hvis man vil vide et præsist sted, er det nok bedst mulighed for at
> "gætte" dækningen ved at kigge på www.mastedatabasen.dk for samtidigt
> at sammenligne med andre udbydere.

Det kan du ikke bruge til ret meget. Nogle master rækker længere end
andre, nogle er retningsbestemte osv. Så nej, den løsning er endnu mere
ubruglig.

Mvh

John