Til Madrid
Fra : Søren Larsen

Dato : 04-08-07 18:55

Hvis man tager med Ryanair fra Billund, hvor lander man så henne, og er der
langt til hotel, og er der nogle der kan anbefale et godt, måske centralt
hotel til en ca 500 kr pr værelse.

Vi er 2 voksne, midt 30, hvad skal man se....

Hvad siger temperturen sådan ca slut oktober, er det godt nok at rejse der..

Ved godt det er en del spørgsmål, men håber der er nogen der kan svare....

--
Mange Hilsner

Anne-Mette
www.bordplan.dk

Fra : schlafen

Dato : 04-08-07 21:54

Jeg var i Madrid i slutningen af april

Barajas lufthavnen ligger ca 13 km fra centrum og det er super nemt at tage
Metroen direkte fra lufthavnen til byen.
Vi boede på Hotstel Laris
http://www.hotel-laris.com/en/index.php?gclid=CMz81KDc3I0CFR8EEAodXw90bQ
hvilket var ganske udemærket til prisen - kan ikke lige huske præcis hvor
meget vi gav.

Fantastisk hyggelig by med en masse spændende tapasbarer og caféer, flot
arkitektur - Plaza Mayor - Santiago Bernabeu hvis fodbold interesse
(rundvisning hver dag og metro lige ved stadion) en stor oplevelse. Vi var
der kun i tre dage - og kommer gerne igen.

Vejret i oktober aner jeg intet om, men mon ikke det stadig er godt....

Go' tur

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-08-07 04:34

"schlafen" <luft@hansa.de> wrote in

> Jeg var i Madrid i slutningen af april
> Barajas lufthavnen ligger ca 13 km fra centrum og det er super nemt at
> tage Metroen direkte fra lufthavnen til byen.

Har de fået lavet Metroen færdig, eller skal man stadig skifte til bus ca.
halvvejen?

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 05-08-07 01:55

"Søren Larsen" <bongo50000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi er 2 voksne, midt 30, hvad skal man se....
>
> Hvad siger temperturen sådan ca slut oktober, er det godt nok at rejse

Nu har jeg aldrig været i Madrid, men jeg har i hvert fald fundet ud af, at
DMI har en ret smart funktion: www.dmi.dk - gå ind under "verden" og find
Madrid

/Lars

Fra : LH

Dato : 05-08-07 08:04

On Sun, 5 Aug 2007 12:54:52 +1200, "Lars Lauridsen"
<crazy_jellyfish@hotmail.com> wrote:

>"Søren Larsen" <bongo50000@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg bruger altid dette hotel i madrid, det ligger i lufthavnsområdet,
og er nemt at komme til når man kommer sent læs 0.35 fra Billund.
Lad dog vær med at sige til taxa chaufføren hvor du skal hen før du
sidder i taxaen, ellers er det ikke sikkert han gider kører dig det
korte stykke.
Ibis hotellet koster 57 euro og er splinternyt, og ret fedt.

www.ibis-hotels.com

Fra : henningn

Dato : 05-08-07 07:01

> Har de fået lavet Metroen færdig, eller skal man stadig skifte til bus ca.
> halvvejen?

Metroen er færdig, men man skal sandsynligvis skifte linie undervejs.

Det her hotel er også fint: http://www.h-plazamayor.com

vh Henning