MyTravel => MyAss
Fra : Grinz

Dato : 03-08-07 19:12

Købte i går en ferie og i dag er selv samme tur 1100kr. billigere ;(

Ringede til MyTravel for at få en god forklaring og evt reduceret min billet
pris og fik at vide (frit oversat): "TUFF SHIT ASSWIPE - bordet fanger - du
tager afsted - vi beholder pengene!!!".

Jeg køber aldrig noget hos MyTravel mere - de jo fanme værere end de værste
bil forhandlere.......

Fra : Holst

Dato : 03-08-07 19:31

Grinz wrote:

> [...]
> tager afsted - vi beholder pengene!!!".
>
> Jeg køber aldrig noget hos MyTravel mere - de jo fanme værere end de værste

Så hvis prisen i dag havde været 1100 kr. dyrere, ville du så også have
betalt dem ekstra 1100 kr.

Nej, vel!? Hvorfor skal de så betale dig penge tilbage nu.

God tur.

Fra : -= JF =-

Dato : 03-08-07 19:53

Grinz skrev:
> [...]
> pris og fik at vide (frit oversat): "TUFF SHIT ASSWIPE - bordet fanger - du

Ja, hvad havde du da regnet med?
Du har fået hvad du har bedt om, og til en pris du må have været
tilfreds med på købstidspunktet!

> Jeg køber aldrig noget hos MyTravel mere - de jo fanme værere end de værste
> bil forhandlere.......

Snup dig en tudekiks, og nyd din ferie. Den bliver nok ikke ringere af
at andre har fået den lidt billigere.

--
Mvh. John

Fra : Marianne Kristiansen

Dato : 03-08-07 21:48

On Fri, 3 Aug 2007 20:12:03 +0200, Grinz wrote:

> [...]
> pris og fik at vide (frit oversat): "TUFF SHIT ASSWIPE - bordet fanger - du

Sånn er livet :) De tilbød et produkt til en pris du var villig til å
betale. Glem det og gled deg over at du skal på tur

--
Marianne
http://home.no.net/mixelite

Fra : Ulvir

Dato : 03-08-07 21:55

"Grinz" <agaaga@hotmail.com> skrev i meddelelsen

I'm Grinzing my ass off..

Fra : Bjarne

Dato : 04-08-07 13:16

Grinz skrev:
> [...]
> tager afsted - vi beholder pengene!!!".
>
> Jeg køber aldrig noget hos MyTravel mere - de jo fanme værere end de værste

Da du købte ferien i går, sikrede du dig en ferie.

Du kunne have ventet til i dag eller i morgen eller om to uger.

Og i mellemtiden kan rejsen være blevet billigere eller dyrere eller
uændret.

Eller helt udsolgt.

Husk på, at du er til for rejsebureauets skyld, ikke omvendt.

Bjarne

Fra : Joke

Dato : 05-08-07 15:20

"Grinz" <agaaga@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fanger - du tager afsted - vi beholder pengene!!!".
>
> Jeg køber aldrig noget hos MyTravel mere - de jo fanme værere end de

slap af, du havde lige fundet ønske rejsen og valgte at betale den pris.

At My travel vælger at sætte prisen ned dagen efter er nok fordi man på
morgenmødet har checkket hvad der var tilbage af rejser og hvad
efterspørelsen var.

At du vil forlange at de skulle kompensere dig fatter jeg ikke bestilte selv
en rejse hos et andet selskab i December med afrejse her i august, vi gav
kassen for det men er sku godt klar over at rejserne kun bliver billigere jo
tættere vi er på afrejsen, tilgengæld havde vi frit valg på alle hyller hvis
bare vi kunne betale for rejsen.

Er du 100% sikker på at det billige tilbud nøjagtigt indeholder den samme
pakke som du har købt hotel forplejning osv.

Af og til er billig rejser = ringere hotel, da det ikke er helt som i gamle
dage hvor man f.eks. booker 10 værelser på 5* hotel finder ud af der kun er
solgt 2 og solgte de sidste til spotpris.

I dag foregår det ved at man har reserveret x antal værelser, kommer
hotellet til at mange værelser kan de kontakte rejsebureauet og hører om de
vil undvære dem. Derudover kan bureauet også sige X antal uger før at de
ikke får brug for alle og tage værelserne ud, og dermed finde et hotel i den
billige ende til deres tilbud.

Har selv været rimlig i snak med en tyrkisk vært (familie drevet hotel) hvor
han fortalte at 1 uge for et dobbeltværelse fik han 800 kroner vi betalte
6000 for rejsen, det var ikke noget prangende hotel og havde vi bestilt før
på året (2005) havde vi kunnet vælge rejsemål og hotel i en bedre kat. til
de penge, men det var en take it eller bliv i regnen.

Så glæd dig over at du sikkert får en god ferie i stedet

hilsen

Johnny

Fra : Povl Erik Olesen

Dato : 18-08-07 11:00

det er som at købe på udsalg.
så sikke noget vrøvl med ikke at ville købe hos MyTravel mere!!!!!