knust, kværn og kvæstet
Fra : Mikkel F.S. Andersen

Dato : 04-08-07 21:58

Radio-produktion omkring.... ja... blandt andet at køre
stærkt på kværn. Det er hammer godt lavet.

http://podcast.dr.dk/tema/prisvindere/knust_kvaern_og_kvaestet.mp3

--
/mikkel
"Those penguins... they sure 'aint normal..."

Fra : Max Andersen

Dato : 05-08-07 08:26

Mikkel F.S. Andersen wrote:
> Radio-produktion omkring.... ja... blandt andet at køre
> stærkt på kværn. Det er hammer godt lavet.

God, tragisk, lykkelig, sindsyg, skræmmende. Damn den gav indtryk.

Puha, jeg fik det helt skidt til tider.

"Et toilet med jetmotorer fløj forbi døren ude på gangen....."

tragikomisk....

Max

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 05-08-07 10:53

On 4 Aug., 22:58, "Mikkel F.S. Andersen" <mik...@taageluskeren.dk>
wrote:
> [...]
>
> --
> /mikkel
> "Those penguins... they sure 'aint normal..."

Ved du hvornår det er fra? Jeg mindes at have hørt det i radioen for
+10 år siden.

--
// brian - SV1000S K6

Fra : Armand

Dato : 05-08-07 11:39

wrote:

> Ved du hvornår det er fra? Jeg mindes at have hørt det i radioen for
> +10 år siden.

Gitte Carstensens ansættelse i Rådet for Trafiksikkerhedsforskning hører til
omkring '90, så yngre er det ikke!

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 05-08-07 12:18

> "Brian Lund Larsen" <brian.lund.larsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Gitte Carstensens ansættelse i Rådet for Trafiksikkerhedsforskning hører
> til omkring '90, så yngre er det ikke!

Det nærmer sig regulært detektivarbejde nu!
Jeg kommer roligt igennem udsendelsen og nu, lige før enden, blev Egli MRD1
nævnt som drømmecyklen - Og dén hører til i starten af 80'erne og som
vanligt holder sådanne drømmeobjekter sig ikke på toppen særligt længe,
hvorfor udsendelsen sikkert ikke er produceret efter midten af 80'erne :-/

Ved produktionen (á midt-firserne) er "Klaus" 25 år.
Hans uheld foregår på en motorcykel med egerfælge som v.h.a. en bakke kan
komme op på 170.
Hans første uheld er et par år efter at han fik sin første motorcykel som
16-årig (i '76-'78?) hvilket matcher egerfælgene meget godt - For mig lyder
det derfor som det var på hans første motorcykel at det første uheld skete
og i mit baghovede er det en tidstypisk Honda 400 four han kørte på :-/

--
Armand.

Fra : Dr. Enduro

Dato : 05-08-07 12:30

Jeg har en gang brugt den i undervisningen for et par måneder siden,
hvor vi arbejdede med radiomontager, den er fra 1985.

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Ole Baun

Dato : 05-08-07 23:28

"Dr. Enduro" <gætselv@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en gang brugt den i undervisningen for et par måneder siden, hvor
> vi arbejdede med radiomontager, den er fra 1985.

Jep. Her
http://www.dr.dk/P1/Dokumentarzonen/Udsendelser/2006/10/20061016190034.htm
står der (blandt andet): "Montagen blev sendt første gang i 1985 og den
vandt Prix Italia i 1986."

Ole Baun

Fra : Armand

Dato : 05-08-07 12:37

> Gitte Carstensens ansættelse i Rådet for Trafiksikkerhedsforskning hører
> til omkring '90, så yngre er det ikke!

Nårh ja - Google fandt hendes CV, der siger indtil år 2000 så dér skød jeg
under målet

--
Armand.

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 05-08-07 17:42

On 5 Aug., 13:36, "Armand" <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> Nårh ja - Google fandt hendes CV, der siger indtil år 2000 så dér skød jeg
> under målet
>
> --
> Armand.

Det er nu "spøjst" hvad man husker, det har været mange år inden jeg
fik MC jeg hørte den, men beskrivelsen af hvordan afgangsrøret
brænder ham på maven er dukket op i baghovedet en gang imellem.

--

// brian