bagagebære/topbox til gsx750f
Fra : Tommy

Dato : 04-08-07 12:44

Davs til "gruppen"

Er der nogen der ved op der er lavet en bagaebære / topbox til en suzuki
gsx750f fra 95.

Tommy

Fra : Armand

Dato : 04-08-07 12:51

"Tommy" <xxxtommer_vasa@hotmail.com(fjernxxx)> skrev i en meddelelse
> Davs til "gruppen"
>
> Er der nogen der ved op der er lavet en bagaebære / topbox til en suzuki
> gsx750f fra 95.

Det drejer sig i grunden ikke om selve bæreren, men om beslagene der får
std. bæreren til at sidde på f.eks. din 750f, og dét skulle jeg mene at
enhver af de kendte bagage-bærer producenter (Hpco/Becker; Krauser; Nonfango
m.fl.) har!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 13:54

> Er der nogen der ved op der er lavet en bagaebære / topbox til en suzuki
> gsx750f fra 95.

http://www.givi.it/per_la_tua_moto.asp?co_id=1232&lang=en

Allan

Fra : Tommy

Dato : 04-08-07 15:05

den havde jeg også fundet, men var ikke sikke på det var den rigtige.

tommy

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 22:31

"Tommy" <xxxtommer_vasa@hotmail.com(fjernxxx)> skrev i en meddelelse
> den havde jeg også fundet, men var ikke sikke på det var den rigtige.

Make
SUZUKI
Model
GSX750F
Year
88-97

...det ser da rigtigt ud!!!!
Hvad er det der gør at du ikke tror det er den rigtige?

Allan

Fra : Tommy

Dato : 05-08-07 20:29

Det ved jeg heller ikke .