Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
foto workshop Indien
Fra : ;o\)-max-

Dato : 04-08-07 16:03

Hvis nogen sku være interesserede, i løbet af efterår/vinter
så har Finnair billige billetter til Delhi og jeg har billig: pickup,
ophold med halv pension, reservat entre med expert guide ialt
2000,- for en uge - 1200,- for efterfølgende uger. v.2 personer.

Det handler om Keoladeo bird sanctuary 411 fugle arter, og nok de
mest farverige mennesker i Indien. Taj Mahal, vores egen store fiske
og fuglerige sø (vand resevoir) uden andre turister, ægte landsby liv
evt kamel festival (fornuftigt at booke i god tid) etc etc. Brug det evt
som udgangspunkt for videre udforskning af subkontinentet på egen
hånd, få de goe tips inden du bevæger dig ud blandt 1,3 mia smilende
mennesker, det bedste foto land i verden - ubetinget --max-

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 11:47

-max- wrote:
> [...]
> ophold med halv pension, reservat entre med expert guide ialt
> 2000,- for en uge - 1200,- for efterfølgende uger. v.2 personer.

Hvad er billige billetter? Hvad snakker vi om i pris?

Thomas Schreiber
(45+) 26 27 28 18

Fra : ;o\)-max-

Dato : 05-08-07 13:16

"Thomas Schreiber"

> Hvad er billige billetter? Hvad snakker vi om i pris?
>

> --
> Med venlig hilsen
> Thomas Schreiber

3890,- retur for en 6 måneders billet, endda med helt
fornuftige transfer tider i Helsinki. Mumbai samme pris
hvis man hellere vil ase dase eller party party på Goa's
strande - der er også gode fugle steder og længere
sydpå i Kerala nogle smukke naturparker. -max-

Fra : rt

Dato : 06-08-07 08:30

> [...]
> hånd, få de goe tips inden du bevæger dig ud blandt 1,3 mia smilende
> mennesker, det bedste foto land i verden - ubetinget --max-

Desværre...billetterne er købt og går 2. okt. til Mexico City
og hjem 16. jan. fra San José (Costa Rica).
Så denne gang bliver det Central Amerika, der skal udforskes.
Men god fornøjelse - det lyder nu ikke dårligt!

--
De bedste hilsener

/rt

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-08-07 09:25

"rt"

> [...]
> Så denne gang bliver det Central Amerika, der skal udforskes.
> Men god fornøjelse - det lyder nu ikke dårligt!

Det glæder jeg mig til at se billeder fra - det holdt ellers
hårdt med at beslutte kontinentet, hva Held og lykke
det blir kanon - og Indien går jo ingen steder, der blir en
anden gang. -max-

Fra : rt

Dato : 06-08-07 11:08

> Det glæder jeg mig til at se billeder fra - det holdt ellers
> hårdt med at beslutte kontinentet, hva Held og lykke
> det blir kanon - og Indien går jo ingen steder, der blir en
> anden gang. -max-

Jep, det var lidt af en beslutning.
Men heldigvis er det ikke sidste rejse, så Indien og Afrika
samt mere af Sydøstasien bliver næste, næste og næste gang.

--
De bedste hilsener

/rt