Bacon Bobler...
Fra : Kasper

Dato : 03-08-07 20:46

Hej

Nogle der ved om man kan få den baconsæbeboble maskine de viste i tv2 den
anden dag i DK?
(vores lille fyr fik sommerferie penge af mine forældre,så kunne være han
ville bruge dem på sådan en)

Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-07 20:52

"Kasper" <kasper@kasper.kasper> skrev i en meddelelse
> [...]
> anden dag i DK?
> (vores lille fyr fik sommerferie penge af mine forældre,så kunne være han

Ja, Loppetjansen har lige fået dem til forudbestilling.

http://loppetjansen.dk/legetoej/hundeartikler/aktivitetslegetoej/bubble_buddy_maskine_forudbestil_8018_da.html

Hmm, det link knækker nok, men den står som nyhed på deres forside....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : jytte

Dato : 04-08-07 09:39

On 3 Aug., 20:51, "Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> wrote:

> Ja, Loppetjansen har lige fået dem til forudbestilling.
>
> http://loppetjansen.dk/legetoej/hundeartikler/aktivitetslegetoej/bubb...

Har lige hørt at de sælger samme maskine i fætter BR til 99 kr.

Jytte M

Fra : C.H

Dato : 04-08-07 10:07

"jytte" <mollie-mor@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://loppetjansen.dk/legetoej/hundeartikler/aktivitetslegetoej/bubb...

Har lige hørt at de sælger samme maskine i fætter BR til 99 kr.

Nu går jeg nok Off Topic, men jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor den
baconmaskine skulle være så fantastisk!
Jo, Victoria viste den i fjernsynet og så er den jo straks godkendt af det
danske hundefolk - jeg begriber ikke, at folk ikke forholder sig kritisk til
den.
Hvis jeg satte den op til min småforstyrrede og halvdampede schæferteenager,
så ville han blive alt alt for stresset.
Og hvis folk giver den til en hund, der fiser for meget rundt på grund af
mangel på stimulation i håb om, at det bliver bedre, så tror jeg virkelig,
de har snydt sig selv - og hunden.
Oven i - hvad hulen er de bobler lavet af?
Baconsmag?
Hvorfor????
Jeg ved det ikke, men mine sanser skriger TILSÆTNINGSSTOFFER!

Synes ærligt talt, man i stedet skulle tage hunden i skoven, på stranden
eller spille lidt fodbold med den...

Nå - surt opstød fra mig

Connie - der hurtigt bliver god igen...

Fra : sn

Dato : 04-08-07 10:50

> [...]
> grund af mangel på stimulation i håb om, at det bliver bedre, så tror
> jeg virkelig, de har snydt sig selv - og hunden.

Det var lige præcis min tanke, da jeg så udsendelsen. Så vidt jeg husker
handlede det om en hund der stressede let (OG manglede aktivering - som alle
hundene i de programmer), men den maskine kan vel sidestilles med "kaste for
meget bold/pind", som de fleste hundetrænere fraråder, - netop fordi det kan
stresse hunden unødigt.

> Oven i - hvad hulen er de bobler lavet af?
> Baconsmag?
> Hvorfor????
> Jeg ved det ikke, men mine sanser skriger TILSÆTNINGSSTOFFER!

Jeg tænkte mere på sæbedelen, for der skal jo være noget til at danne selve
boblen. Nu behøver sæbe selvfølgelig ikke at være giftigt, men alligevel...

> Synes ærligt talt, man i stedet skulle tage hunden i skoven, på
> stranden eller spille lidt fodbold med den...

Nemli'!
--
Med venlig hilsen - Susanne, der tager på heldagsudflugt til skov og/eller
strand med Cody i morgen.

Cody's bedste side: http://picasaweb.google.com/Bikenomore
....nu også med videoklip

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 13:56

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:f91fid$2hm8

> Baconsmag?
> Hvorfor????
> Jeg ved det ikke, men mine sanser skriger TILSÆTNINGSSTOFFER!

Vores Fimbe elsker altså, at lege med, når børnene leger med sæbebobler. Det
er så ganske alm. sæbebobler og han tager imo ikke skade af den leg, et par
gange om året.
Ved ikke, hvad der er i baconboblerne, men om man bruger dem eller ganske
alm. sæbebobler, så er begge dele vel lige usunde....

> Synes ærligt talt, man i stedet skulle tage hunden i skoven, på stranden
> eller spille lidt fodbold med den...

Jeps, det er bestemt altid en god ide, men synes altså stadig, at boblerne
også kan være en sjov leg engang imellem. Ville dog ikke købe en maskine til
formålet.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : pwh

Dato : 04-08-07 15:31

C.H, skrev:

> Synes ærligt talt, man i stedet skulle tage hunden i skoven, på
> stranden eller spille lidt fodbold med den...

Er det ikke lidt ondt at bruge Cassius som fodbold

> Nå - surt opstød fra mig

Nu igen

> Connie - der hurtigt bliver god igen...

Det var godt

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-08-07 15:58

> Er det ikke lidt ondt at bruge Cassius som fodbold

nå, Cassius..jeg troede at det var baconboblemaskinen hun ville tage med på
stranden og spille fodbold med.. (o:

Mvh. Marie

Fra : pwh

Dato : 04-08-07 16:59

Torben og Marie-louise Ager, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> nå, Cassius..jeg troede at det var baconboblemaskinen hun ville tage
> med på stranden og spille fodbold med.. (o:

*ROFL*
Schæferejere kan finde på hvad som helst

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-08-07 19:56

> *ROFL*
> Schæferejere kan finde på hvad som helst

ja, det er nok dem der er mest sygelige..LOL! ((o:

Mvh. Marie

Fra : pwh

Dato : 04-08-07 20:54

Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> ja, det er nok dem der er mest sygelige..LOL! ((o:

Det er der misforståelsen er opstået om Schæferens påståede sygdom,
det er slet ikke hundene, men ejerne det er galt med

/Jens (som heldigvis kun har en ½ Schæfer)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-08-07 07:35

> Det er der misforståelsen er opstået om Schæferens påståede sygdom,
> det er slet ikke hundene, men ejerne det er galt med
>
> /Jens (som heldigvis kun har en ½ Schæfer)
Jamen Jens, du er da også lidt halv-mærkelig..LOL

Mvh. Marie -som ikke kunne dy sig..((-;

Fra : Hm

Dato : 05-08-07 08:35

> Jamen Jens, du er da også lidt halv-mærkelig..LOL
>
> Mvh. Marie -som ikke kunne dy sig..((-;

Ja, sådan er det med blandinger, de ved ikke om de skal bide eller logre.

Hanne/ som heller ikke kunne dy sig

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-08-07 08:42

"Hm" <misasli@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, sådan er det med blandinger, de ved ikke om de skal bide eller logre.

LOL....

Mvh. Marie

Fra : Leyna

Dato : 05-08-07 09:19

On Sun, 5 Aug 2007 09:35:25 +0200, "Hm" <misasli@mail.dk> wrote:

>Ja, sådan er det med blandinger, de ved ikke om de skal bide eller logre.

Har I to madammer virkelig ikke noget mere vigtigt at foretage jer?
I kunne f.eks. få luftet jeres racehunde!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-08-07 09:23

> Har I to madammer virkelig ikke noget mere vigtigt at foretage jer?
> I kunne f.eks. få luftet jeres racehunde!

Nånånå..små slag Leyna!, føler man sig udenfor så er man jo velkommen til at
være med! ((o;

Mvh. Marie -hvis fine racehunde ikke bliver luftet i dag..

Fra : Hm

Dato : 05-08-07 12:44

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:46b588ed$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> "Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

Leyna, nu er det sådanne at race hunde, skal ligge under parasollen og få
serveret godbidder og koldt vand, når det er så varmt hvis de altså ikke
lige skal til stranden og bade.

Hanne/ som går til stranden med sin racehund

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-08-07 12:51

> [...]
>>>

> Leyna, nu er det sådanne at race hunde, skal ligge under parasollen og få
> serveret godbidder og koldt vand, når det er så varmt hvis de altså

og få ispinde med jævne mellemrum..
og duches med vandforstøveren ikke at forglemme... (o:

Mvh. Marie -hvis racehunde ligger spredt i hele haven, under diverse buske
og træer og stønner i varmen..

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 14:56

"Hm" <misasli@mail.dk> skrev i en meddelelse news:46b5b7ff$0$93963

> Hanne/ som går til stranden med sin racehund

Bingo har lige svømmet i søen. Hun tænker slet ikke over det mere, men
kaster sig bare i vandet efter sin bold.
Eneste problem er, at hun stadig nødigt vil slippe bolden, så må have et
eller andet med næste gang, som jeg kan bytte bolden med. Kan ikke tvinge
gabet åbent på hende. Hun er for stærk....

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : pwh

Dato : 05-08-07 17:34

Buffy, skrev:

> Bingo har lige svømmet i søen. Hun tænker slet ikke over det mere, men
> kaster sig bare i vandet efter sin bold.

Lyder godt

> Eneste problem er, at hun stadig nødigt vil slippe bolden, så må have
> et eller andet med næste gang, som jeg kan bytte bolden med. Kan ikke
> tvinge gabet åbent på hende. Hun er for stærk....

Jeg lærte Tyson at slippe bolden i sin tid ved at lade ham forstå
at legen simpelthen stoppede hvis han ikke spyttede ud.
Det tog lidt tid, men så faldt 10 øren for ham,
så prøv at ignorerer hende hvis hun driller med bolden.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 17:49

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:t_mti.43

> [...]
> Det tog lidt tid, men så faldt 10 øren for ham,
> så prøv at ignorerer hende hvis hun driller med bolden.

Ja, det kunne jeg da prøve. Det virker i hvert fald, når vi leger
indenfor. Vi ignorere hende og til sidst smider hun bolden hos os og går
lidt tilbage og venter på, at den bliver kastet.

Med Biva og Fimbe kunne man jo bare tvinge gabet åbent på dem og samtidig
sige slip + ros, så fattede de hurtigt pointen. Coco er også så småt ved,
at lære det. Fimbe var storslem, når han havde noget, han mente, der var
hans, men han spytter nu ud med det samme, når der siges slip.

Måske en ekstra bold også kan hjælpe ?
Det er en flad fodbold vi bruger...

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : pwh

Dato : 05-08-07 17:56

Buffy, skrev:

> Ja, det kunne jeg da prøve. Det virker i hvert fald, når vi leger
> indenfor. Vi ignorere hende og til sidst smider hun bolden hos os og
> går lidt tilbage og venter på, at den bliver kastet.

Tror det er fordi det jo også er sjovt at drille med ikke at ville
slippe bolden. Den leg leger jeg da også med Tyson, han elsker
hvis jeg gider jagte ham rundt i haven for at få bolden,
eller vi skal se hvem der kan snuppe den hurtigst hvis den ligger
på jorden imellem os, den leg skal der også værer plads til

/Jens

Fra : C.H

Dato : 05-08-07 18:03

> [...]
> Det tog lidt tid, men så faldt 10 øren for ham,
> så prøv at ignorerer hende hvis hun driller med bolden.

Vi har lavet den med slippet fra flere vinkler. En af dem er, at sætte en
guffer lige foran næsen på hunden og sige SLIP (det dur ikke, for dem der
ikke vil bruge guffer, det er klart).
Den anden er at få driften op på selve slippet.
Det har vi ganske simpelt gjort ved at hunden bliver belønnet med leg med
den selvsamme bold, i det sekund, den adlyder.
På den måde kan man faktisk få hunden til at sidde fuldstændig spændt op og
vente på at få lov til at slippe fordi det er sjovt for den.

Connie

Fra : pwh

Dato : 05-08-07 18:11

C.H, skrev:

> [...]
> På den måde kan man faktisk få hunden til at sidde fuldstændig spændt
> op og vente på at få lov til at slippe fordi det er sjovt for den.

Det er vel i princippet også den metode jeg har brugt,
naturligvis har legen jo fortsat så snart Tyson slap bolden.
Men stå og hive og slide i den gad jeg ikke,
ville han ikke have den kastet mere var det da mig ligegyldigt
Har også lært ham når boldlegen skal stoppe igen,
så siger jeg "sidste tur" når jeg kaster, det fatter han helt tydeligt,
for så kommer han nemlig ikke tilbage og afleverer
ved mindre jeg kalder på ham, lidt er der da hjemme hos ham

Angel har altid afleveret pænt uden nogen form for træning,
hun har nok bare luret Tyson af

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 05-08-07 15:43

On Sun, 5 Aug 2007 13:43:53 +0200, "Hm" <misasli@mail.dk> wrote:

> [...]
>serveret godbidder og koldt vand, når det er så varmt hvis de altså ikke

*LOL* Der må være rasende (!) meget racehund i Vaks så, men han
foretrækker nu pladsen under havebordet. Blot kunne han godt ønske sig
en fluefanger, så de ikke hele tiden kravler rundt på ham. Er ærlig
talt osse slv temmelig træt af fluer.

>Hanne/ som går til stranden med sin racehund

Der er temmelig langt til stranden herfra, så vi har været ude at
besigtige de nyhøstede marker.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Leyna

Dato : 05-08-07 15:38

On Sun, 5 Aug 2007 10:23:24 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse

>Nånånå..små slag Leyna!, føler man sig udenfor så er man jo velkommen til at
>være med! ((o;

Jamen jeg er skam med. Jeg mener, jeg har flere racer samlet i mine
tre end I har tilsammen!

>Mvh. Marie -hvis fine racehunde ikke bliver luftet i dag..

Tsk tsk tsk... Jaja, I anskaffer jer finde og dyre racehunde, men
gider ikke gå med dem! *GG*
Mine var iøvrigt osse noget slatne på vores tur. Tror det er varmen.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-08-07 15:45

> Jamen jeg er skam med. Jeg mener, jeg har flere racer samlet i mine
> tre end I har tilsammen!

> Tsk tsk tsk... Jaja, I anskaffer jer finde og dyre racehunde, men
> gider ikke gå med dem! *GG*

GÅ?? man kører da rundt i bil og viser dem frem, ellers er de da kun til
pynt, sidder så pænt nypolerede med prisskilt om halsen.GG...

> Mine var iøvrigt osse noget slatne på vores tur. Tror det er varmen.

jeps det er varmen..
resterne af mine ligger smeltet i gården, det er kun selve skindet og en
bunke knogler tilbage resten løber langs furerne mellem brostenene.

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-08-07 18:08

In news:46b5e265$0$21930$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
Torben og Marie-louise Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
typed:
> [...]
> resterne af mine ligger smeltet i gården, det er kun selve skindet
> og en bunke knogler tilbage resten løber langs furerne mellem

LOL LOL

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 05-08-07 17:36

Leyna, skrev:
> On Sun, 5 Aug 2007 10:23:24 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"

> Jamen jeg er skam med. Jeg mener, jeg har flere racer samlet i mine
> tre end I har tilsammen!

Der fik de den, jeg kan desværre kun prale af 3 racer i 2 hunde

/Jens

Fra : pwh

Dato : 05-08-07 17:31

Leyna, skrev:

> Har I to madammer virkelig ikke noget mere vigtigt at foretage jer?
> I kunne f.eks. få luftet jeres racehunde!

Godt sagt Leyna
Men sådan nogle med racehunde har vel folk ansat til at lufte dem

/Jens

Fra : pwh

Dato : 05-08-07 17:29

Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> Jamen Jens, du er da også lidt halv-mærkelig..LOL
>
> Mvh. Marie -som ikke kunne dy sig..((-;

Tak skal du have Marie, så vil det sige jeg er i bedring

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-08-07 18:44

> Tak skal du have Marie, så vil det sige jeg er i bedring

LOL!!

Mvh. Marie -der godt kan lide optimistiske mennesker! (-;

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 04-08-07 12:44

On 4 Aug., 11:06, "C.H" <vax...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> eller spille lidt fodbold med den...
>
> Nå - surt opstød fra mig
>
> Connie - der hurtigt bliver god igen...- Skjul tekst i anførselstegn -

Er fuldstædig enig, en tur ud og gå eller løbe er langt bedre for både
hunden og ejeren

Mvh Fru Larsen

Fra : piahansen@esenet.dk

Dato : 20-08-07 07:33

On Aug 3, 9:46 pm, "Kasper" <kas...@kasper.kasper> wrote:
> [...]
> anden dag i DK?
> (vores lille fyr fik sommerferie penge af mine forældre,så kunne være han

Hej Kasper!

Jeg har nogle boblepistoler til hunde som jeg sælger på QXL. Ligeledes
fåes ekstra refiller med baconsmag. De helt store boblemaskiner får
jeg hjem i løbet af denne måned. Hvis det kunne have din intresse, så
skriv til mig.

Pia

Fra : x Vuf x

Dato : 28-08-07 18:30

On Sun, 19 Aug 2007 23:33:22 -0700, piahansen@esenet.dk wrote:

> [...]
>boblemaskiner får jeg hjem i løbet af denne måned.
>Hvis det kunne have din intresse, så skriv til mig.

Hvad koster sådan en maskine?

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi