Brede sovepose?
Fra : Mugge

Dato : 04-08-07 22:25

Hej, jeg er på udkig efter en ekstra stor sovepose, nogle der har lidt
nyttige links til disse lidt større soveposer?

mvh Mugge

Fra : Finn Bornhuus

Dato : 05-08-07 07:57

"Mugge" <ninka48@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej, jeg er på udkig efter en ekstra stor sovepose, nogle der har lidt
> nyttige links til disse lidt større soveposer?
>
> mvh Mugge

Du kan prøve Outwell, vi har en sovepose der er i db. størelse, den er
samtidig til at dele i to halvdele.

Finn

Fra : Mugge

Dato : 05-08-07 08:31

Tak for tipset!

mvh Mugge

Fra : jørn hansen

Dato : 09-09-07 12:51

Finn Bornhuus <f.bornhuus@mail.dk> skrev:

> [...]

hej wolf camper har en kile der lynes sammen med soveposen det
giver meget plads.mvh jørn landet

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 06-08-07 20:50

"Mugge" <ninka48@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg er på udkig efter en ekstra stor sovepose, nogle der har lidt
> nyttige links til disse lidt større soveposer?

Kommer her

http://www.open-air.com/DK/pages/sleepingbags/xxxl.html

Fås i Jysk

/AB

Fra : Mogens Haugaard

Dato : 06-08-07 21:10

> Hej, jeg er på udkig efter en ekstra stor sovepose, nogle der har lidt
> nyttige links til disse lidt større soveposer?
>
> mvh Mugge

Nu skriver du jo ikke om det er længden eller bredden du ønsker større.

Men er det bredden har Wolf camper haft et par modeller hvortil der kan
købes en kile som "øger livvidden"

Om de stadig fåes ved jeg ikke, men det lader sig da undersøge.

mvh
Mogens