Campingplads ved Zagreb
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-08-07 23:56

Nogle venner dutter p.t. rundt i Kroatien og kunne tænke sig at finde en
plads i nærheden af Zagreb. Gerne med mulighed for at tage off. transport
ind til byen og med svimmingpool på pladsen.
Den eneste jeg lige kan finde i nærheden hedder Autocamp Plitvice, og den
ser
ikke ud til at opfylde kravene.
Nogen der kender nogen osv.
Autocamp Plitvice skriver på deres hjemmeside, at de er den eneste
campingplads ved Zagreb, så hvis det er sandheden er der jo ikke så mange
muligheder.

Kurt

Fra : Per W.

Dato : 06-08-07 07:04

> [...]
> ind til byen og med svimmingpool på pladsen.
> Den eneste jeg lige kan finde i nærheden hedder Autocamp Plitvice

Jeg har heller ikke kunne finde andre.

Den optalte Autocamp Plitvice har vi været på en gang og den er bestimmt
ikke noget at råbe hurra for. Campingpladsen ligger i forbindelse med en
tank/rasteplads på motorvejen.

VH
Per

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-08-07 20:25

"Per W." <internet_fjerndette@wolfsdorf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den optalte Autocamp Plitvice har vi været på en gang og den er bestimmt
> ikke noget at råbe hurra for. Campingpladsen ligger i forbindelse med en

Hej Per
Ja, jeg har også studeret den lidt på billeder og fundet den på google
earth, og det har været svært at finde noget positivt umiddelbart - bortset
fra at den ligger i nærheden af Zagreb.
Ved du om der var offentlig transport fra pladsen?
Indtil videre har vi ladet oplysningerne gå videre. Den næste plads ligger
tilsyneladende 50 km væk og har heller ikke de ønskede faciliteter, men
umiddelbart ser den dog mere indbydende ud og ligger ned til en flod.

Men det bliver jo deres valg.

Kurt