Rejsestik til Tyrkiet?
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-08-07 12:10

Hej i gruppen.

Jeg står og skal til Tyrkiet i morgen. Nu bliver jeg i tvivl om man skal
bruge et rejsestik, eller de bruger samme stikkontakter som her i Danmark,
er der nogen der ved det?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Pipeline

Dato : 03-08-07 14:55

Jørgen Nielsen skrev:
> [...]
> bruge et rejsestik, eller de bruger samme stikkontakter som her i Danmark,

Jeg var i Marmaris for et par år siden, og der var der de samme stik som
i DK.
Mvh
Pipeline

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 03-08-07 18:04

"Pipeline" <ng4FJERNDETTE@OGDETTEodeu.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg var i Marmaris for et par år siden, og der var der de samme stik som i
> DK.

Ok. Det er også Marmaris jeg skal til. Er der nogle steder der er værd at
se/prøve, i og omkring Marmaris?

Fra : JyskBlondPige

Dato : 04-08-07 17:07

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i en > Ok. Det
er også Marmaris jeg skal til. Er der nogle steder der er værd at
> se/prøve, i og omkring Marmaris?

En 1-dages bådtur til Rhodos er altid værd at overveje...

God tur

JBP

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 18-08-07 18:32

"JyskBlondPige" <hardwoman18@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En 1-dages bådtur til Rhodos er altid værd at overveje...

Undskyld jeg først skriver nu jeg er kommet hjem, jeg nåde ikke at se din
besked inden jeg tog afsted. Jeg tænkte på at tage til Rhodos men der var så
meget andet, tiden gik så hurtigt. tak for svar.

> God tur

Tak tak

Fra : Per Thomsen

Dato : 16-08-07 08:41

> Ok. Det er også Marmaris jeg skal til. Er der nogle steder der er værd at
> se/prøve, i og omkring Marmaris?

Sultanens borg i centrum. Den er tilmed gratis.
Akyaka (mener det er sådan det staves) vejen mod Mugla. Har en meget lækker
sandstrand.

Per

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 18-08-07 18:35

"Per Thomsen" <PerThomsenNews@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Sultanens borg i centrum. Den er tilmed gratis.
> Akyaka (mener det er sådan det staves) vejen mod Mugla. Har en meget
> lækker sandstrand.

Sultanens borg fik jeg set, det var interessant at se. Tak for svar.

Fra : Povl Erik Olesen

Dato : 18-08-07 15:24

mig bekendt er der ingen lande i Europa m.v. der bruger samme elstik,som vi
bruger i lille DK.
Ganske få lande har vægkontakter,hvor dansk stik kan anvendes.
mvh
povl erik

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 15:37

">> Jeg står og skal til Tyrkiet i morgen. Nu bliver jeg i tvivl om man skal

lidt sent - men her er oversigt over de fleste landes stik type
http://www.kropla.com/electric2.htm

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 18-08-07 18:37

<bf> skrev i en meddelelse
> lidt sent - men her er oversigt over de fleste landes stik type
> http://www.kropla.com/electric2.htm

Tak for det, så ved jeg det til næste gang jeg skal ud at rejse

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 18-08-07 18:37

"Povl Erik Olesen" <povlerik-format@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> mig bekendt er der ingen lande i Europa m.v. der bruger samme elstik,som
> vi bruger i lille DK.
> Ganske få lande har vægkontakter,hvor dansk stik kan anvendes.

Jo, jeg kunne godt bruge DK stik på hotellet, med undtagelse af et sted, der
skulle jeg bruge en adapter. Tak for svar.