Motordata Yamaha FZ 750 91´
Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 03-08-07 12:21

Hej NG
Er der en der ligger inde med lidt data på sådan en svend?
Jeg skal bruge knast timings data,topbolte moment og ventil spillerum.
Og evt. hvordan de har tænkt sig at man skal dreje motoren.
Man kan ikke få fat krumtappen i nogen af enderne?
På forhånd tak
Mvh
Rasmus H

Fra : I. Jensen

Dato : 03-08-07 17:38

> [...]
> Og evt. hvordan de har tænkt sig at man skal dreje motoren.
> Man kan ikke få fat krumtappen i nogen af enderne?

Hej

Der skulle være hjælp at hente her:
http://www.repairmanualclub.com/index.php?dlid=611

Ib

Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 03-08-07 18:40

> Der skulle være hjælp at hente her:
> http://www.repairmanualclub.com/index.php?dlid=611

Der er desværre kun en owners manual.
Der står ikke særlig mange tekniske detaljer.
Men ellers tak
Mvh
Rasmus h

Fra : bøv

Dato : 03-08-07 19:36

"Rasmus og Ditte" <ditras@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og evt. hvordan de har tænkt sig at man skal dreje motoren.
> Man kan ikke få fat krumtappen i nogen af enderne?

Data kan du få af mig, stel nummer?

Bøv

Fra : Rasmus og Ditte

Dato : 04-08-07 09:28