blæser til bundkort
Fra : Bruno Lind

Dato : 03-08-07 10:00

har et Abit ic7-G bundkort hvor der sidder 2 blæsere på. Den mindste blæser
(blå farve) er begyndt at larme helt vildt og den ser heller ikke ud til at
køre særlig hurtigt rundt.
Pcen har flere gange craschet under spil - har prøvet at tage siderne af
pcen og rette en bordventilator mod bundkortet og det hjælper så jeg har
åbenbart et blæser problem...

men hvor pokker finder jeg en blæser der passer på mit bundkort??

mvh bruno

Fra : Hans

Dato : 03-08-07 10:41

Bruno Lind wrote:
> [...]
> jeg har åbenbart et blæser problem...
>
> men hvor pokker finder jeg en blæser der passer på mit bundkort??

Der skulle være gode chancer for at denne køler kan monteres da der også
medfølger en clips udover de sædvanlige låsetappe:

http://www.bouweenpc.nl/uploads/270_1173025979.jpg

Hans

Fra : Kell Petersen

Dato : 25-08-07 13:08

Ellers kan man med fordel bruge en passiv zalman køler ,
Og forbinde en alm stor blæser på stikket hvis du ikke har mulighed for at
slå den fra