Print på CD-skiver
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 03-08-07 08:57

Min søn vil gerne printe på sine brændte cd-skiver.

Hvilken printer skal han bruge til det - vores HP Color Laser Jet 1600 kan
vel næppe?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-08-07 09:36

"3140 Abildgaard" <FJERNpialykke@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Min søn vil gerne printe på sine brændte cd-skiver.
>
> Hvilken printer skal han bruge til det - vores HP Color Laser Jet 1600 kan
> vel næppe?

En Canon IP4200 er en mulighed.
Du skal blot huske at CD/DVD skiverne skal også være
beregnet til at printe på.

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 03-08-07 09:48

Andersen [3650] wrote:
> "3140 Abildgaard" <FJERNpialykke@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> En Canon IP4200 er en mulighed.
> Du skal blot huske at CD/DVD skiverne skal også være
> beregnet til at printe på.

Hmm. God pointe, men jeg kan ikke finde den på edbpriser.dk!?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-08-07 09:55

3140 Abildgaard skrev:

>Hmm. God pointe, men jeg kan ikke finde den på edbpriser.dk!?

IP4200 er et udgået produkt, den maskine der svarer til den nu hedder
IP4300 et link til den på edbpriser

Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-08-07 12:35

news:46b2ed4a$0$15886> IP4200 er et udgået produkt, den maskine der svarer
til den nu hedder
> IP4300 et link til den på edbpriser
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=245700

Tiden løber sq nogle gange hurtigere end hvad godt er.
Det er ikke andet end et par mdr. siden jeg købte min.
Dog kan man godt få 4200 endnu:
http://www.gate2prices.dk/hardware/hardware-vis.asp?Kode=H018702
Spørgsmålet er bare om man tør Pixmania, de har jo
godt nok fået høvl i et tvforbrugerprogram.

Fra : Henning

Dato : 03-08-07 16:10

On Fri, 3 Aug 2007 09:56:45 +0200, "3140 Abildgaard"
<FJERNpialykke@get2net.dk> wrote:

>Min søn vil gerne printe på sine brændte cd-skiver.
>
>Hvilken printer skal han bruge til det - vores HP Color Laser Jet 1600 kan
>vel næppe?

Jo, hvis du køber labels til skiverne. Så kan alle skiver og alle
printere være med.

Fra : Tonni Madsen

Dato : 07-08-07 20:35

> Jo, hvis du køber labels til skiverne. Så kan alle skiver og alle
> printere være med.

Jeg vil KLART anbefale at printe direkte (har selv en ip4200) jeg har prøvet
en mængde forskellige klister labels, og syntes ikke om dem, print
kvaliteten er generelt dårlig, med mindre de er skræmmende dyre, en del
afspillere har problemer med dem, eks larm hvis noget skraper imod dem,
fordi skiver er blevet lidt tykkere af klistermærket.
Men største problem er at de begynder at løsne sig over tid, det er ikke
kønt, og de kan ende med at sidde fast i afspilleren...
Det er min erfaring, jeg har måske været uheldig, men direkte print... det
duer, og det er næsten umuligt at skelne egne print fra "fabriks-skiver"...

Mvh Tonni Madsen

Fra : J.S

Dato : 03-08-07 16:13

El-Giganten har en ip4300 til 699,-