Nokis 5500 Sport
Fra : Anders

Dato : 31-07-07 09:09

Hej NG'ere.

Sidder lige og prøver at finde rundt i en Nokia 5500 Sport....

Jeg undersøger om man kan lagge en anden mp3 tone ind
som SMS tone, end den lidt kedelige, der ligger i fra start af...

Ligeledes vil jeg godt have mere hukommelse i den, og i den
forbindelse, vil jeg lige høre om hvormeget den kan klare i MB/GB,
har overvejet et 2 GB kort fra Kingston (fra SHG til 165,-)

Manualen siger ikke en s...

Fra : Martin Vollert

Dato : 31-07-07 20:40

Anders skrev:
> [...]
> forbindelse, vil jeg lige høre om hvormeget den kan klare i MB/GB,
> har overvejet et 2 GB kort fra Kingston (fra SHG til 165,-)

Hej du, jeg har også lige fået en 5500 og man skal da lige vende sig til
den selv om man kommer fra en anden Nokia skal jeg love for..
Nå men du ændre din ringtone i "værktøjer"--"profiler" vælg "normal" og
derefter tilpas..
Nr.2 der skulle ikke være problemer med at bruge et 2gb kort i telefonen.
Desuden syntes jeg det er for ringe at den ikke har tastaturlås eller
smilyer som Std..

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 04-08-07 12:42

Tue, 31 Jul 2007 21:39:54 +0200, skrev Martin Vollert, på 34 linier, i
<46af900d$0$90273$14726298@news.sunsite.dk>, :

> [...]
>Nr.2 der skulle ikke være problemer med at bruge et 2gb kort i telefonen.
>Desuden syntes jeg det er for ringe at den ikke har tastaturlås eller

Ja den er lidt undlerlig på nogle områder.
Ang smilyer kan man gøre noget der?
Har fået et prg til tasteturlås.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 01-08-07 07:03

"Anders" <andersXXXforst@stofanetXXXdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbindelse, vil jeg lige høre om hvormeget den kan klare i MB/GB,
> har overvejet et 2 GB kort fra Kingston (fra SHG til 165,-)

Husk at købe et high speed kort - jeg fortryder stadigvæk indkøbet af mit
langsomme 1gb kort til min 6280

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email
Google er din ven