msn på mobilen
Fra : Maria

Dato : 30-07-07 21:11

Jeg har en SE w880i med TDCmaxSMS, og jeg vil gerne have msn på mobilen. Jeg
havde hentet MSNmobile, men pludselig virker det ikke. Er der andre som kan
anbefale noget msn?
--
Maria

Fra : Snakee

Dato : 30-07-07 22:22

Mon, 30 Jul 2007 22:11:25 +0200 skrev Maria følgende på hovedet af en
knappenål:

> Er der andre som kan anbefale noget msn?

Prøv evt. Agile messenger http://www.agilemobile.com/

Snakee

--
Lige så længe der er folk på usenet der ikke fatter at man går
efter bolden og IKKE manden, agter jeg at skrive under pseudonym.

Fra : Maria

Dato : 31-07-07 09:07

"Snakee" <ingen@mail.tak> skrev i en meddelelse
> Mon, 30 Jul 2007 22:11:25 +0200 skrev Maria følgende på hovedet af en
> knappenål:

> Prøv evt. Agile messenger http://www.agilemobile.com/
>
> Snakee

Det virker kun på smartphones
--
Maria

Fra : Maria

Dato : 31-07-07 21:36

> Jeg har en SE w880i med TDCmaxSMS, og jeg vil gerne have msn på mobilen.
> Jeg havde hentet MSNmobile, men pludselig virker det ikke. Er der andre
> [...]

Jeg prøvede: www.zone4.dk/wlm.jar
men den skriver Network diconnected, please try later.

--
Maria

Fra : Maria

Dato : 02-08-07 21:05

Ingen andre som kan anbefale noget gratis program til Messenger på mobilen??

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 03-08-07 18:38

> Ingen andre som kan anbefale noget gratis program til Messenger på
> mobilen??

Nimbuzz?

Troels

Fra : John

Dato : 03-08-07 19:31

Maria skrev:
> Jeg har en SE w880i med TDCmaxSMS, og jeg vil gerne have msn på mobilen. Jeg
> havde hentet MSNmobile, men pludselig virker det ikke. Er der andre som kan
> anbefale noget msn?

Jeg bruger selv www.nimbuzz.com - det er ret godt.
Et alternativ kunne måske være www.eqo.com.

Mvh

John

Fra : MariaH

Dato : 16-08-07 17:37

> Jeg bruger selv www.nimbuzz.com - det er ret godt.
> Et alternativ kunne måske være www.eqo.com.

nimbuzz skriver: -testing socket connection...Failed
Testing HTTP connection...Failed
A suitable connection could not be found.Check your network settings or your
network settings or your network coverage.

Er eqo gratis?