Fri sms på taletidskort?
Fra : Ukendt

Dato : 27-07-07 15:07

Hej

Findes der et teleselskab hvor man kan købe taletid og evt. "udvidde" den
med fri sms for fx. 100 kr. om måneden?
Altså intet abonnement. Kun taletid og optankning. Og dertil mulighed for en
masse sms'er til lav pris.

MVH Steen

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 27-07-07 15:08

Steen wrote:
> [...]
> med fri sms for fx. 100 kr. om måneden?
> Altså intet abonnement. Kun taletid og optankning. Og dertil mulighed for en

CBB kan.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 27-07-07 16:34

"Jon Bendtsen" <noone@example.com> skrev i en meddelelse

> CBB kan.

Nemlig, 49 kr. plus 1 øre pr sendt sms, super billigt.

MVH Jesper c",)

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-07 21:37

Jesper Hansen wrote:
> Nemlig, 49 kr. plus 1 øre pr sendt sms, super billigt.

Har du et link? Synes ikke lige at jeg kan finde det derinde...

Fra : Jesper Hansen

Dato : 27-07-07 21:52

"Steen" <steenSNABELAsteenmartin.dk> skrev i en meddelelse

> Har du et link? Synes ikke lige at jeg kan finde det derinde...
Det kan du regne med.

http://www.cbb.dk/cms.ashx/ekstra-services/cbb-sms.html

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-07 23:10

Jesper Hansen wrote:
> http://www.cbb.dk/cms.ashx/ekstra-services/cbb-sms.html

Mange tak Jesper!

Ved du hvor lang tid det tager at blive tilmeldt CBB? Altså hvis man
tilmelder sig på hjemmesiden og har et eksisterende nummer man vil bruge og
SIM-kortnr., så kan man åbenbart skifte til CBB direkte på deres hjemmeside.
Men ved du om det tager dage eller kun nogle få minutter at få det nye
nummer op og køre?

MVH Steen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 28-07-07 08:43

> [...]
> og SIM-kortnr., så kan man åbenbart skifte til CBB direkte på deres
> hjemmeside. Men ved du om det tager dage eller kun nogle få minutter at få

Hej Steen

Det tog 14 dage før selve nummerpoteringen var i orden, altså den dag vi
satte vores nye sim-kort i telefonen, sådan var det med 3 stk, her i huset.
Den sidste var de lidt længer om, men mon ikke det har noget med det selskab
man forlader at gøre også, vi kom fra Unotel til CCB.

Hvis du skal skifte rigtig hurtigt skal der jo nok et nyt nummer til. Det
tager kun få dage.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-07 09:22

Jesper Hansen wrote:
> [...]
> med det selskab man forlader at gøre også, vi kom fra Unotel til CCB.
>
> Hvis du skal skifte rigtig hurtigt skal der jo nok et nyt nummer til.

Okay øv. Jeg håbede på at det kunne gøres på nogle minutter, når man
allerede havde et "donor-sim-kort" der kunne bruges.
Men tak alligevel.

/Steen

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-07 12:35

On Fri, 27 Jul 2007 17:33:39 +0200, Jesper Hansen wrote:

> "Jon Bendtsen" <noone@example.com> skrev i en meddelelse

> Nemlig, 49 kr. plus 1 øre pr sendt sms, super billigt.

Gælder det også SMS til udlandet? Hos Telmore koster sådan en 2,70 kr og
det er jeg lidt træt af, da mit forbrug af disse er stærkt stigende.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Anders

Dato : 27-07-07 17:59

Både Telmore og Unotel har fri SMS for 99,-

Fra : Snakee

Dato : 29-07-07 23:17

Sat, 28 Jul 2007 09:42:55 +0200 skrev Jesper Hansen følgende på hovedet af
en knappenål:

> Den sidste var de lidt længer om, men mon ikke det har noget med det selskab
> man forlader at gøre også, vi kom fra Unotel til CCB.

Det har det, ja

Snakee

--
Lige så længe der er folk på usenet der ikke fatter at man går
efter bolden og IKKE manden, agter jeg at skrive under pseudonym.