ATTN: Bertel Nu er den grimme lyd væk fra ~
Fra : --

Dato : 21-07-07 16:49

Hej Bertel,

Ja, det er den nemlig, så nu kan du trygt gå ind på siden. Du skrev
tidligere, at det var åbningslyden som gjorde, at du aldrig ville
kunde blive kunde hos dette selskab, men nu er den hindring altså
fjernet.

Til gengæld er der måske kommet en anden hindring, for Frankedrengen
har jo bekendtgjort, at han vil bruge Sonofons net. Når man er vant
til TDC's mobilnet, så tror jeg ikke rigtig, at jeg ville turde
springe over på Sonofons. Det kan da godt være, at man vil kunne spare
nogle kroner, men det nytter jo ikke så meget, hvis man står uden
dækning!

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-07-07 17:36

-- skrev den 21-07-2007 17:49:
> [...]
> springe over på Sonofons. Det kan da godt være, at man vil kunne spare
> nogle kroner, men det nytter jo ikke så meget, hvis man står uden

Jo jo du sparer bare endnu mere.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-07-07 18:27

-- skrev:

> springe over på Sonofons. Det kan da godt være, at man vil kunne spare
> nogle kroner, men det nytter jo ikke så meget, hvis man står uden
> dækning!

De to net er lige gode, og da jeg bor i en 'storby' kan jeg være
ligeglad. Nogle brugere kan risikere at bo et klritisk sted hvor
det ene net er bedre end det andet, men begge net har en
dækningsgrad på 98 %.

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-07-07 18:31

-- skrev:

> Ja, det er den nemlig, så nu kan du trygt gå ind på siden.

Der er jo ikke andet end varm luft på siden. Og der skal meget
til at ophæve min skepsis over for et firma der kan få den idé at
lægge sådan en irriterende lyd på hjemmesiden - uanset at de
senere har fjernet den.

--
Bertel

Fra : Mads Stetter

Dato : 22-07-07 09:20

Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
> til at ophæve min skepsis over for et firma der kan få den idé at
> lægge sådan en irriterende lyd på hjemmesiden - uanset at de

Ja, det tager tid med tilgivelse. Sådan en lyd slipper man ikke godt fra!

Tag dig nu sammen.. Men giver dig ret i at det intet er værd før vi får set
nogle priser osv. De kunne godt skrotte det gavehalløj og så bare se at få
åbnet biksen!
Efter brevet regner de med at være i luften med telefonidelen i oktober. Og
det bliver da rigtig godt hvis det ender med et nemt og overskueligt produkt
som telmore var/er. I stedet for de andre hvor det er en jungle!

MVH Stetter

Fra : Johannes

Dato : 21-07-07 22:56

Hej,

Har fået en gave fra Bibob! - det er ikke set før - nam nam hehe

Ulemper ind til videre:
- Sonofon's net (Sono har dårlig dækning ved mig - TDC/Telia/3 har antenner
nær mig)
(Kommer jo an på hvor man er - se www.masterdatabasen.dk)

- Der er mere konkurrence nu end får, så de skal være billige for at
tiltrække kunder.

- Lyden er vidst væk=hurra - det kan faktisk skræmme folk væk,
feks hvis man sidder og surfer i arbejdstiden med højttalere til..el
halvsover..el
(Det kan så også trække folk til=gratis reklame, meen jeg ved fra udenlands
sider der har prøvet det samme at det er smart at få det væk, fordi det
giver mere negativitet end pos..)

Ellers er der kun fordele(Billigt) og jeg er da kunde hvis de får billige
dataopkald og GPRS
(Gerne ligesom Unotel tale med 15min til 1kr - har nemlig nogle
mobil-til-mobil data projekter igang hehe)

--
Med Venlig Hilsen
Johannes

Fra : Jean

Dato : 22-07-07 08:28

Johannes skrev:
> Har fået en gave fra Bibob! - det er ikke set før - nam nam hehe

Hvad var gaven?

> Ulemper ind til videre:
> - Sonofon's net (Sono har dårlig dækning ved mig - TDC/Telia/3 har
> [...]

Præcis!

TDCs net er klart bedst, også i mit område... og jeg tror ikke på at den med
at begge net er lige gode passer, selv hvis man ser på landsbasis. Desuden
har Sonofon nogle problemer i mit område, hvor folk der bor 200 meter fra
masten mister opkald midt i samtaler...

Mvh Jean.

Fra : Lars Christensen

Dato : 22-07-07 10:24

On Sun, 22 Jul 2007 09:28:24 +0200, "Jean" <ask@me> wrote:

>Hvad var gaven?

En Brite-Mat musemåtte og 5 bolcher ;)
Musemåtten er noget af det bedste jeg har prøvet med en optisk mus.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 22-07-07 13:54

> En Brite-Mat musemåtte og 5 bolcher ;)
> Musemåtten er noget af det bedste jeg har prøvet med en optisk mus.

Helt enig, super musemåtte.

Men altså bolcherne er også super, lakrids bolcher. hehe

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-07-07 20:53

Jesper Hansen skrev den 22-07-2007 14:53:

> Helt enig, super musemåtte.
>
> Men altså bolcherne er også super, lakrids bolcher. hehe

Øv jeg fik kun mini-sukkerbolcher......

men ja musmåtten er god.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-07-07 21:12

Carsten Riis <carsten.riis@gmail.com> wrote:

>Øv jeg fik kun mini-sukkerbolcher......
>
>men ja musmåtten er god.

Hm, der var da også et bundt selvklæbende reklameskilte til at sætte på
bilen :)
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Lars Christensen

Dato : 22-07-07 22:01

On Sun, 22 Jul 2007 22:12:04 +0200, Ole Rasmussen
<newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> wrote:

>Hm, der var da også et bundt selvklæbende reklameskilte til at sætte på
>bilen :)

Nå ja, dem glemte jeg. Men det hænger nok sammen med at jeg ikke har
nogen bil :)

Fra : Jesper Hansen

Dato : 23-07-07 15:22

"Lars Christensen" <lars@snot.invalid> skrev i en meddelelse

> Nå ja, dem glemte jeg. Men det hænger nok sammen med at jeg ikke har
> nogen bil :)

Nåå, ja øhh den har ungerne fået og lege med og nu ligger de våde ude i
teltet.

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-07-07 16:42

Jesper Hansen skrev den 23-07-2007 16:21:
> "Lars Christensen" <lars@snot.invalid> skrev i en meddelelse

> Nåå, ja øhh den har ungerne fået og lege med og nu ligger de våde ude i
> teltet.

hmmm, klistermærkerne eller ungerne?

Fra : Jesper Hansen

Dato : 23-07-07 18:36

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> hmmm, klistermærkerne eller ungerne?

Ungerne sq da..................

Øh klistermærkerne er bare væk.

Fra : Snakee

Dato : 22-07-07 00:31

Sat, 21 Jul 2007 19:26:56 +0200 skrev Bertel Lund Hansen følgende på
hovedet af en knappenål:

> De to net er lige gode,

Det er noget vrøvl, Bertel

Snakee

--
Lige så længe der er folk på usenet der ikke fatter at man går
efter bolden og IKKE manden, agter jeg at skrive under pseudonym.