flytte kalenderposter til ny tlf
Fra : Ukendt

Dato : 20-07-07 11:06

hej jeg vil høre om hvordan man flytter notater og mærkedage i kalenderen
fra en 6230 til en 5500 ?

påforhåndtakforalledegodesvar

Fra : Anders

Dato : 20-07-07 11:19

Begge mobiler har bluetooth, så de kan vel synke. med hinanden.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-07-07 12:42

Anders skrev:

> Begge mobiler har bluetooth, så de kan vel synke. med hinanden.

Min SE K700 kan kun sende én aftale ad gangen. Den har både
blåtand og infrarød.

PS. Hedder det så lillatand?

--
Bertel

Fra : Anders

Dato : 20-07-07 12:52

Det er jo et godt spørgsmål ?

Jeg ved ikke lige hvordan det foregår, sådan i reelt praksis, da det ikke er
noget jeg har forsøgt mig med før.

Fra : Jubii

Dato : 20-07-07 14:07

Du kunne køre ZYB. https://zyb.com/
Gemmer kontakter, kalender, og meddelelser. Og sender dem til andre
telefoner m.m.

Fra : JL med Liftmaster

Dato : 20-07-07 16:13

"nobody" <--> skrev i en meddelelse
> hej jeg vil høre om hvordan man flytter notater og mærkedage i kalenderen
> fra en 6230 til en 5500 ?
>
> påforhåndtakforalledegodesvar

Hvis man bruger PC suite fra Nokia. så kan man kopiere alt over....

Fra : nobody

Dato : 21-07-07 08:56

mangetakker jeg går i gang