Telefon med Windows Mobile, alle netopkobl~
Fra : Jan Viegand

Dato : 19-07-07 11:45

Jeg overvejer at købe en ny telefon med disse krav:

- Windows Mobile 6 (for nem synkronisering med Outlook og mulighed for at
koble direkte til en exchange-server)
- GSM (quadband), Wi-fi, GPRS, UMTS og evt. HSDPA
- Kamera
- Evt. QWERTY-tastatur, det er dog ikke 100% krav
- Dimensioner som mobiltelefon, ikke PDA. Den skal kunne være i en
bæltetaske.

Jeg tænker på den kommende HTC S730, som måske kommer inden for et halvt år.

Men der er måske andre. Nogle bud?

Jan

Fra : Snakee

Dato : 21-07-07 01:28

Thu, 19 Jul 2007 12:44:42 +0200 skrev Jan Viegand følgende på hovedet af
en knappenål:

> - Evt. QWERTY-tastatur, det er dog ikke 100% krav
> - Dimensioner som mobiltelefon, ikke PDA. Den skal kunne være i en
> bæltetaske.

Jeg ville måske kigge lidt nærmere på HTC TyTN
Jeg ved godt at det er en PDA (dog en lille een af slagsen) så den burde
kunne være i bæltetasken alligevel men den har alt hvad du søger også
QWERTY-tastaur. Du skal være klar over at du nok ikke får
QWERTY-tastaturer på de helt små mobiler da det jo kræver lidt plads rent
fysisk hvis ikke det skal blive ubrugeligt.

Snakee

--
Lige så længe der er folk på usenet der ikke fatter at man går
efter bolden og IKKE manden, agter jeg at skrive under pseudonym.

Fra : Jan Viegand

Dato : 21-07-07 09:47

"Snakee" <ingen@mail.tak> wrote in message
> [...]
> QWERTY-tastaturer på de helt små mobiler da det jo kræver lidt plads rent
> fysisk hvis ikke det skal blive ubrugeligt.

Ja, det er også en mulighed. Den er dog lidt større og det er med Win Mob 5.
Kan man opgradere til 6? Og så er den dyrere. Har du erfaringer med den?

Jan

Fra : Snakee

Dato : 23-07-07 18:12

Sat, 21 Jul 2007 10:47:21 +0200 skrev Jan Viegand følgende på hovedet af
en knappenål:

> Ja, det er også en mulighed. Den er dog lidt større og det er med Win
> Mob 5. Kan man opgradere til 6?

Det kommer helt an på om de stiller en ROM til rådighed: Jeg tror ikke der
kommer nogen 6'er til den da den efterhånden er ved at være en lidt ældre
model men teknisk ser jeg ingen problemer med det hvis bare man får fat i
en rom. Spørgsmålet er bare om de giver den mulighed eller ej.

> Og så er den dyrere. Har du erfaringer med den?

Nej men jeg har været meget tæt på at købe den har dog ikke gjort det
endnu. Men jeg har haft den i hånden og den er MAKS. lækker skulle jeg
hilse at sige. Jeg har selv en Qtek 9100 til hverdag men denne er ved at
være lidt træt nu så måske, måske ikke.

Snakee