PS Suite til Nokia
Fra : S. M

Dato : 14-07-07 11:47

Jeg har tit det problem at min Nokia N73E ikke vil connecte til mig PC
hverken via Bluetooth eller USB, softwaren står i meget lang til med
timeglas og venter. Kan det løses ?

Jeg kan også være ude for at XP skriver at det er en ukendt enhed selv
om jeg tidligere har haft telefonen tilsluttet, hvor det hele har
virket korrekt.
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Jubii

Dato : 14-07-07 15:14

"S. M" <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg kan også være ude for at XP skriver at det er en ukendt enhed selv
> om jeg tidligere har haft telefonen tilsluttet, hvor det hele har

Og du har den nyeste version af pc suite?
Har du bluetooth steder på skrivebordet andre steder og hvad melder den?
Der kunne måske være blevet for lidt plads i usb cachen (usbhostcontroller)
så du må befri lidt resourcer deri.Specielt hvis du kører andre ting i den
port du bruger, brug evt. en anden port foran/bagi.
Når mobilen er tilsluttet en usb port via seriel kabel, skal du kunne se den
i enhedshåndteringen.

Fra : CL

Dato : 14-07-07 15:55

S. M wrote:
> [...]
>
> Jeg kan også være ude for at XP skriver at det er en ukendt enhed selv
> om jeg tidligere har haft telefonen tilsluttet, hvor det hele har

Jeg havde lidt samme problem og mit problem var at jeg havde 2 stk
USB hub med hver 4 porte tilsluttet.
De lavede åbenbart lort i adresserne for efter at jeg skifttede dem ud
med 1 hub med 7 porte forsvandt mine problemmer.
Carsten

Fra : Ped

Dato : 14-07-07 16:19

S. M skrev:

> Jeg kan også være ude for at XP skriver at det er en ukendt enhed selv
> om jeg tidligere har haft telefonen tilsluttet, hvor det hele har
> virket korrekt.

Det kan måske være selve stikket. Når jeg tilslutter min 6280 til PC'en
via kabel må jeg holde telefonen i hånden mens jeg bøjer stikket en
smule bagover. Gør jeg ikke det skriver XP nemlig at det er en ukendt
enhed. Der er simpelthen en dårlig forbindelse mellem stikket og telefonen.

M.v.h.

Jens L. Pedersen
Nokia 6280