We Mobile
Fra : BorreBoy

Dato : 12-07-07 18:17

Hejsa.

Der er ikke mange (ingen) der har kommenteret det nye mobilselskab We Mobile
www.wemobile.dk
Lyder som et fedt koncept - bare priserne var lidt lavere

Fra : Rander

Dato : 12-07-07 21:50

BorreBoy skrev noget i denne stil, den 12-07-2007 19:16:
> Der er ikke mange (ingen) der har kommenteret det nye mobilselskab We
> Mobile www.wemobile.dk
> Lyder som et fedt koncept - bare priserne var lidt lavere

Idéen er da god nok, men 50 øre i opkaldsafgift? Så er jeg altså stået af...

Jeg hæfter mig dog ved at de tilbyder Dobbelt-kort, så de skal da nok få
nogle kunder på den konto...

http://rander.dk
Drenge ligner ikke engle. Ikke engang når de smiler! (Cornelia, 7 år)

Fra : Snuden

Dato : 12-07-07 22:25

"Rander" <ldNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hmmm. Jeg er simpelthen så træt af opkomlinge som stort set har samme priser
som alle andre. Hvis de nu istedet skar mere af minutprisen og selv lod folk
bestemme hvad de ville donere de sparede penge til...

50 øre i opkaldsafgift. BUUUH. det eneste der er positivt er at der takseres
pr. sek.

Der er efterhånden flere selskaber end der er kunder (overdrivelse fremmer
forståelsen) og fælles for dem alle er, at enten har de høje opkaldsafgifter
og lave minuttakster eller omvendt. Jeg gider simpelthen ikke høre mere om
nye "banebrydende og nytænkende" selskaber, der jo i sidste ende ikke
bestemmer ret meget, da de store spillere bestemmer termineringsprisen og
det er iøvrigt også på de store selskabers net de skal leje sig ind.

Ja, det lyder som et surt opstød, det er det osse

Snuden

Fra : Michael Weber

Dato : 12-07-07 22:35

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> det er iøvrigt også på de store selskabers net de skal leje sig ind.
>
> Ja, det lyder som et surt opstød, det er det osse

http://www.samarin.dk/

;)

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Snuden

Dato : 12-07-07 22:37

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> skrev i en meddelelse

> priser
> folk

> takseres

> opkaldsafgifter

> http://www.samarin.dk/
>
> ;)

Se dèt er god humor, LOL

Snuden

Fra : Claus E Beyer

Dato : 13-07-07 07:08

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> skrev i

> Hejsa.

> Der er ikke mange (ingen) der har kommenteret det nye mobilselskab We
> Mobile www.wemobile.dk
> Lyder som et fedt koncept - bare priserne var lidt lavere

Fra http://www.wemobile.dk/terms/:
»2.9. Ved GRATIS samtaler betales der opkaldsafgift jf. We Mobiles gældende
prisliste. Ved opnået forbindelse opkræves kunden 1 kr. i opkaldsafgift, og
kunden kan herefter tale ubegrænset. Dette gælder også forbindelse til
modtagers telefonsvarer. Ved ikke opnået forbindelse opkræves kunden normal
opkaldsafgift. For at kunne benytte We Mobiles familiesamtaler kræves det,
at mobilnumre er tilknyttet samme kundeprofil samt at mobilnumre tilhører
samme husstand.«

Hvis der, med ovenstående "GRATIS samtaler", menes opkald til 80-numre, mon
så det er lovligt at tage opkaldsafgift samt én krone ved opnået
forbindelse?

Claus

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-07-07 10:32

Claus E Beyer skrev:

> Hvis der, med ovenstående "GRATIS samtaler", menes opkald til 80-numre, mon
> så det er lovligt at tage opkaldsafgift samt én krone ved opnået
> forbindelse?

Det ved jeg ikke, men det er ulovligt at kalde noget gratis hvis
det koster penge.

--
Bertel