Nokia Tools
Fra : MVJ

Dato : 12-07-07 12:28

Hej

Jeg har netop købt en ny Nokia 6110 som erstatning for min SE K750i. Til
SE var der utrolige mange flotte temaer (fra lasyk.net) findes der
tilsvarende til Nokia og nogen som kender en side ligende lasyk.net til
nokia telefoner.

Jeg benyttede også MyPhoneExplorer til SE et dejlig værktøj, findes der
noget ligende software, freeware helst, til Nokia, eller er det som
Nokia levere med til telefonen udemærket?

Fra : Thomas Andersen

Dato : 12-07-07 15:43

En ny Nokia 6110 ??
Den må de da ha glemt på lageret, idet den kom på markedet
for ca . 7 år siden

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-07-07 16:16

"Thomas Andersen" <ThomasAndersen@pc.dk> skrev :

>En ny Nokia 6110 ??
>Den må de da ha glemt på lageret, idet den kom på markedet
>for ca . 7 år siden

Mon?

Det må være http://www.nokia.dk/phones/6110_navigator/ og den er
næppe syv år gammel,
http://www.mobilbladet.dk/index.php?name=News&file=article&sid=1018.

PS. Vær rar at kippe i dine svar og nøjs med at citere det du
direkte svarer på og svar under det citerede - tak.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Rander

Dato : 12-07-07 21:46

Kerim Ellentoft skrev noget i denne stil, den 12-07-2007 17:15:
> Mon?
> Det må være http://www.nokia.dk/phones/6110_navigator/ og den er
> næppe syv år gammel,
> http://www.mobilbladet.dk/index.php?name=News&file=article&sid=1018.

Heh - er de virkelig nået dertil hvor de skal til at genbruge
model-numrene? Det skal da nok blive sjovt!

Joh, jeg havde skam også selv en 6110 engang for mange år siden...

http://rander.dk
Hvis man vil af med en kæreste kan man bare sige til ham:
"Jeg synes stadigvæk du er sød. Men jeg kan ikke lide dig." (Regitze, 7 år)

Fra : Kim Larsen

Dato : 14-07-07 19:05

"Rander" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Heh - er de virkelig nået dertil hvor de skal til at genbruge
> model-numrene? Det skal da nok blive sjovt!

Nej de er ej (nød til det) og det er en rigtig dum ide at de er begyndt på
den slags.

> Joh, jeg havde skam også selv en 6110 engang for mange år siden...

5110, 6150, 6210, 6600, 6230i og nu er det N95, skægt at tænke tilbage på...

(Jeg har undladt at nævne en Ericsson som jeg helst vil glemme alt om)

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Rander

Dato : 14-07-07 20:17

Kim Larsen skrev noget i denne stil, den 14-07-2007 20:04:
> Nej de er ej (nød til det) og det er en rigtig dum ide at de er begyndt på
> den slags.

Præcis. Som sagt, det skal nok blive sjovt...

> 5110, 6150, 6210, 6600, 6230i og nu er det N95, skægt at tænke tilbage på...

Min historie er lidt kortere - 2010, 6110, 6610 og nu 6230i. Jeg er
allerede ved at spare sammen til at FIC sætter skub i Neo1973 Phase 2 i
oktober...

> (Jeg har undladt at nævne en Ericsson som jeg helst vil glemme alt om)

Orv, den havde jeg næsten glemt (fortrængt) - men jo, sådan en havde jeg
også i et halvt års tid - mellem 6610 og 6230i, vidst nok...

http://rander.dk
Hvis føreren af den anden vogn var stoppet nogle meter bag sig selv,
ville uheldet aldrig være indtruffet. (Skadesanmeldelse)